طارمی و اسکوچیچ رسما آشتی کردند


طارمی و اسکوچیچ رسما آشتی کردند

بازیکن و سرمربی‌تیم ملی فوتبال ایران در یک برنامه تلویزیونی رسما با یکدیگر آشتی کردند.

به گزارش ایسنا، مهدی طارمی درباره نامزدی گلش برای جایزه پوشکاش اظهار کرد: ابتدا باید بگویم گل لاملا هم زیبا بود. تمام ذهنم این بود این اتقاق برای مردم ایران رخ بدهد و جایزه را بگیرم چون این اتقاق ملی بود. ناراحت شدم نتوانستم چنین جایزه‌ای برای مردم ایران کسب کنم و پاسخ محبت‌های مردم را بدهم.


وی درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: تیم ملی خیلی خوب نتیجه گرفته است. باید تمام تمرکز خودمان را بگذاریم تا چهار بازی پیش رو را ببریم. چون تقریبا صعود کرده‌ایم باید بازی‌ها را ببریم تا در سید خوبی قرار بگیریم.

او درباره اختلافاتش با درگان اسکوچیچ هم گفت: سوتفاهم بود که حل شد. صحبتی با آقای اسکوچیچ انجام دادم و از اول هم مشکلی نبود. ما روی مسائلی صحبت کردیم و همه چیز حل شد و هیچ مشکلی نبود. من یک توییت زدم و بعد صحبت کردیم و حل شد اما دوستانی محبت کردند و شیطنت کردند.

او همچنین گفت: تمام لیگ‌ها آخرش به جام‌جهانی ختم می‌شود. همه آخرین افتخارشان بازی در جام‌جهانی است. ما تقریبا توانستیم و این کار را انجام دادیم و حالا باید افتخار بیشتری در جام‌جهانی رقم بزنیم. می‌توانیم طوری کار کنیم که بهتر از قبل باشیم و فقط به به و چه چه نباشد. رسیدن به این مهم یک برنامه ریزی قوی می‌خواهد. همه لیگ باید نظم و انضباط داشته باشند. ما می‌توانیم در جام‌جهانی خودمان را بهتر نشان بدهیم و به مراحل بالاتر صعود کنیم. مگر چه چیزی از ژاپن کم داریم؟ ان‌شاالله بتوانیم صعود کنیم.

او تصریح کرد: شفاف‌سازی بهترین چیز است. با صعود به جام‌جهانی پول خوبی به فدراسیون می‌رسد. این درآمدها می‌تواند بیشتر باشد به شرطی که برنامه ریزی داشته باشیم. بهترین راه شفاف صحبت کردن با مردم است. الان برخی باشگاه‌ها نتوانستند مجوز حرفه‌ای بگیرید. اگر شفاف نباشیم مشکل ایجاد می‌شود. مثل اردوی قبل که بازیکنان از برخی مسائل ناراحت بودند. فدراسیون باید بتواند کار خودش را انجام بدهد و باشگاه‌ها هم کار خودشان را انجام بدهند. باشگاه‌های ایرانی می‌توانند قهرمان آسیا شوند.

او درباره رقبای ایران در آسیا هم گفت: فوتبال آسیا نسبت به سال‌های قبل ضعیف‌تر شده اما نسل ما کیفیت خوبی دارد و از همه تیم‌های آسیایی بهتر هستیم. ما تفاوت را با رقبا رقم زدیم و این اتفاق مثبت و خوبی است که توان فنی بالا داریم. قطعا برنامه ریزی پشت تیم بوده که این موفقیت‌هم حاصل شده است.

طارمی در ادامه خطاب به دراگان اسکوچیچ که مهمان برنامه فوتبال برتر بود گفت: امیدوارم حالتان خوب باشد و در کنار خانواده سالم باشید و به شما خوش بگذرد.

بعد از صحبت‌های طارمی، اسکوچیچ به یکباره وارد استدیو شد و خطاب به طارمی گفت: تو در اردوی پیش رو هستی و باید بازی را برای ما دربیاری.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...