با اسکوچیچ حرف نزدم اما.../ شهاب زاهدی: فهمیدم که به تیم ملی دعوت شدم


با اسکوچیچ حرف نزدم اما.../ شهاب زاهدی: فهمیدم که به تیم ملی دعوت شدم

شهاب زاهدی می‌گوید از طریق فدراسیون اعلام شده که به تیم ملی دعوت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی مهاجم تیم زوریا لوهانسک که به همراه تیمش در اردوی ترکیه حضور دارد، به صورت تلفنی در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و در خصوص شرایطش گفت: در ایران شرایط برای من خوب نبود و برای همین سعی کردم بیرون از ایران فعالیت کنم و به هر شکلی که هست به هدفم برسم. باتوجه به هدفم خدا هم مسیر خوبی برایم قرار داد.

او از دعوتش به تیم ملی خبر داد و گفت: افتخار صحبت با آقای اسکوچیچ را نداشتم اما از طریق فدراسیون فوتبال و باشگاه زوریا با خبر شدم که به تیم ملی دعوت شدم.

زاهدی در پاسخ به این سوال که آیا قصد جدایی از تیمش را دارد، گفت: من قبلا تجربه جدایی نیم فصل را داشتم که شرایط سختی را برای بازیکن رقم می‌زند که در تیم جدید آداپته شود و توانایی اش را نشان دهد.

مهاجم ایرانی تیم زوریا در خصوص شرایط خودش در لیگ اوکراین عنوان کرد: فعلا اوکراین خیلی سرد است، ما یک هفته آنجا تمرین داشتیم و فقط می‌توانستیم بدوییم. دیروز آمدیم ترکیه و یک ماه در آنتالیا تمرین خواهیم داشت. حداقل روزی دو وعده و بعضی روزها سه جلسه تمرین خواهیم داشت.

زاهدی در پایان گفت: وضعیت تیم ما خوب است اما اللهیار را از دست دادیم و امیدوارم او در تیم جدیدش موفق باشد. ما تا الان چند بازیکن جذب کردیم اما هدف ما این است که در لیگ سوم شویم و به سهمیه لیگ اروپا برسیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس