اسکوچیچ: در لیست تیم ملی غافل‌گیری نداریم؛ طارمی برمی‌گردد/ چه انگیزه‌ای بالاتر از صعود به دور حذفی جام جهانی؟!


اسکوچیچ: در لیست تیم ملی غافل‌گیری نداریم؛ طارمی برمی‌گردد/ چه انگیزه‌ای بالاتر از صعود به دور حذفی جام جهانی؟!

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: فکر می کنم در جام جهانی انگیزه های جدیدی داشته باشیم و چه انگیزه ای بالاتر از این که برای اولین بار از مرحله گروهی صعود کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال با حضور در تلویزیون اظهار داشت: ر فوتبال نباید خیالتان راحت باشد و این پیام را به همه بازیکنان و همه اعضای فوتبال داده ام. همیشه باید به رقبای خود احترام بگذاریم و من به دنبال آن هستم تا پس از قطعی شدن صعودمان به جام جهانی همچنان انگیزه خودمان را حفظ کنیم تا بتوانیم برای اولین بار به دور بعدی این مسابقات راه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دغدغه های من موضوع سلامتی بازیکنان است. کرونا در حال حاضر دغدغه من است و می تواند یک تاثیر مخرب داشته باشد و همه چیز را به هم بریزد. ما کیفیت خودمان را اثبات کردیم و خیلی امیدواریم کار صعود را در بازی اول یکسره کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بازی ایران با تیم های عراق و امارات و شناخت نسبی که به آنها داریم، گفت: عراق و امارات را می شناسیم اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد. نشان داده ایم برتر هستیم اما باید مراقب باشیم و بدانیم شرایط هر بازی متفاوت است.

اسکوچیچ در مورد فهرست تیم ملی تاکید کرد: غافل گیری خیلی بزرگی نداریم اما دنبال راهکارهای جدید هستیم، اغلب لیست تکراری است اما اعلام می کنم مهدی طارمی در بین نفرات دعوت شده خواهد بود.

وی در خصوص مشکل به وجود آمده میان او و مهدی طارمی تاکید کرد: ممکن است من چیزی بگویم و برخی از رسانه ها در ایران پیام ها را طوری دیگر بیان می کنند، طارمی واکنشی نشان داد که به دلیل همین بازخوردها بود، مثلا در مراسمی بودم که به دلیل وقت دکتر مجبور به ترک آنجا شدم اما رسانه ها گفتند قهر کرده ام. به این شرایط عادت کرده ام اما نباید این مطالب به رسانه ها کشیده شود چرا که بروز مشکل می کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به پاداش هایی که به بازیکنان قول داده می شود هم اشاره و افزود: بازیکنان در اروپا پاداش های بسیاری دریافت می کنند، به عنوان مثال در کرواسی پاداشی که از فیفا دریافت می شود ۶۰ درصد به فدراسیون و مابقی بین بازیکنان و کادرفنی تقسیم می شود، البته فدراسیون در تلاش است با وزیر ورزش این موضوع را حل کند و اطلاعاتی داریم که در اردوی پیش رو این مسایل برطرف می شود.

سکان دار تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: ما نیازمند حمایت هستیم، فوتبال ایران صعود به جام جهانی را چندبار تجربه کرده است و این بار باید برای صعود به مرحله بعدی برنامه ریزی کنیم. الان به دنبال تدوین پروتکل هایی هستیم تا اردوها را به خوبی برگزار کرده و در دو دیدار آینده با قدرت ظاهر شویم.

وی ادامه داد: کیفیت فوتبال ایران بالاست و می تواند بهتر بازی کند. همه بازیکنان خوب بازی می کنند و قابل توجه هستند اما من بیشتر این را دوست دارم که ثبات تیم حفظ شده و این برای ما مهم است.

وی افزود: زمانی که برای اولین بار سکان تیم ملی را در دست گرفتم سیستم های مختلفی را انتخاب کردیم اما مهم سبک بازی است که می خواستم با کیفیت بهتر و سرعت بالاتری بازی کنیم. ما نیاز به حمایت داریم و بازیکنان من مستحق این حمایت هستند. همه باید یک دل باشیم. اگر این طور پیش برویم خداوند هم ما را حمایت می کند و سفری امن و بی خطر خواهیم داشت.

اسکوچیچ گفت: در همه شرایط این ثبات را حفظ کردیم، در بحرین با آن درجه دما و در لبنان با آ ن شرایط سخت. وزش شدید باد، گلی که دریافت کرده بودیم، زمین خراب و مسایلی از این دست گریبان گیر ما شده بود اما باز خودمان را تثبیت کردیم. موضوع بعدی این است که ما همیشه می خواهیم بهتر باشیم و این وظیفه همه ماست که در این راه تلاش کنیم.

وی افزود: فدراسیون فوتبال هم قول هایی داده تا بازی های دوستانه ای را برای تیم ملی در نظر بگیرد که این مساله به بعد از صعودمان به جام جهانی محقق می شود. ما در این بازی های دوستانه باید طوری مهیا شویم که محک جدی بخوریم و این خیلی مهم است که نقاط ضعمان را بتوانیم شناسایی کنیم.

وی افزود: فدراسیون ارتباطات خوبی را با فدراسیون قطر برقرار کرده و قرار است با تیم های خوبی بازی کنیم. در فدراسیون همه تلاش می کنند و دغدغه اصلی همه ما حل شدن مشکلات پیش رو است. فکر می کنم در جام جهانی انگیزه های جدیدی داشته باشیم و چه انگیزه ای بالاتر از این که برای اولین بار از مرحله گروهی صعود کنیم. هیچ وقت راضی به داشته هایمان نیستیم و هدف های بزرگ تری را دنبال می کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر