طارمی: عده‌ای درباره من و اسکوچیچ شیطنت کردند/ رفتن به جام جهانی تکراری شده؛ باید برای صعود از گروه برنامه‌ریزی کنیم


طارمی: عده‌ای درباره من و اسکوچیچ شیطنت کردند/ رفتن به جام جهانی تکراری شده؛ باید برای صعود از گروه برنامه‌ریزی کنیم

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: باید برای جام جهانی برنامه ریزی قوی تری داشته باشیم تا از گروهمان صعود کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی طارمی پس از مراسم پوشکاش اظهار داشت: حضورم در بین ۳ نامزد این مراسم یک افتخار بزرگ است که متعلق به همه مردم ایران خواهد بود اما دوست داشتم این جایزه را دریافت کنم تا به هواداران فوتبال در ایران تقدیم کنم تا به نوعی از حمایت های آنان تقدیر و تشکر کرده باشم.

وی ادامه داد: برای انتخاب بهترین گل ملاک هایی وجود دارد که متاسفانه قسمت نشد تا این افتخار را کسب کنم، اما تمام تلاشم را خواهم کرد تا در فضایی دیگر افتخاری را به نام ایران به دست آورده آن را تقدیم ملت عزیزم کنم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط حضورش در پورتو گفت: شرایط تیم خیلی خوب است و من هم در وضعیت مناسبی هستم، همین روند را باید حفظ کنیم و به دنبال این هستیم تا امسال قهرمان لیگ پرتغال شویم.روند خوبی را داشته ام و می خواهم این وضعیت ادامه دار باشد. من به دنبال آن هستم تا خوب بازی کنم تا راه برای سایر بازیکنان ایرانی باز شود چرا که استعدادهای خوبی در ایران داریم که می توانند در اروپا بازی کنند.

طارمی افزود: نسبت به سال قبل اعتماد به نفس بیشتری دارم، با بازیکنان راحتر تر شده ام و همین مسایل در روند بازی من اثر بخش بوده است. در تیم به هماهنگی بیشتر رسیده ام و روی نوار پیروزی هستیم. امیدوارم روند موفقیت های ما ادامه دار باشد و بتوانیم در پایان فصل قهرمان لیگ پرتغال شویم. در پورتو زندگی خیلی خوب و آرامی دارم و تحت نظر باشگاه هستم و اگر قرار باشد جایی بروم باید با نظر باشگاه باشد.

وی در مورد این که حمایت های مردم ایران از او در تیم پورتو محسوس است یا خیر، یادآور شد: از همان روزهای اولی که به پورتو آمدم این حمایت مردم و هواداران فوتبال محسوس و برای باشگاه جالب بود، هم باعث غرور من شد و هم اعتماد به نفسم را بالا برد.

ملی پوش فوتبال ایران در خصوص شرایط تیم ملی هم گفت: تیم ایران خیلی خوب نتیجه گرفته و یک امتیاز می خواهیم تا به جام جهانی صعود کنیم اما باید روی بازی های در پیش رو تمرکز کنیم تا ۴ بازی آینده را ببریم و این در سید بندی جام جهانی تاثیرگذار خواهد بود.

طارمی در مورد مشکلات به وجود آمده میان خودش و اسکوچیچ تاکید کرد: در مورد موضوع خودم با سرمربی تیم ملی یک سوء تفاهم به وجود آمده بود که حل شد. البته نمی دانم این مساله چرا برای خیلی ها به چشم یک بحث دیده شد اما خیلی دوستانه با حرف حل شد. در آن زمان تصمیمی گرفته شد که به تیم ملی نیایم و مشکلی هم نبود و نیست. اما عده ای شیطنت کردند در واقع چیزی نبود.

وی در مورد جام جهانی فوتبال خاطر نشان کرد: باید برای جام جهانی برنامه ریزی قوی تری داشته باشیم تا از گروهمان صعود کنیم. این که به جام جهانی می رویم تکراری شده و باید این روند تغییر کند و به مرحله بعدی راه پیدا کنیم. پتانسیل این کار را داریم و اگر برنامه ریزی کنیم می توانیم از این مرحله عبور کنیم.

وی گفت: ما اول باید شفاف سازی کنیم، هر مرتبه ای که به جام جهانی صعود می کنیم مبالغی به فوتبال ایران تعلق می گیرد و همین مبالغ به فوتبال داخلی ما کمک می کند. این پول هایی که وارد فوتبال ایران می شود نیازمند یک برنامه ریزی است تا بتوانیم خیلی از مشکلات را حل کنیم.

طارمی افزود: باید با مردم راحت بود و به آنها همه چیز را بگوییم. شفاف سازی به رشد و توسعه فوتبال ما کمک می کند و باید مردم را با مشکلات و اتفاقات فوتبالی آشنا کرد. در فوتبال باید هر بخشی کار خود را انجام دهد، بازیکن حواسش به فوتبال باشد، باشگاه دنبال فعالیت های خود بوده و فدراسیون هم درگیر مسایل مربوطه به خود باشد.

ملی پوش کشورمان ادامه داد: در فوتبال هر کسی که قول می دهد باید آن را انجام دهد، چه بازیکن، چه مربی یا حتی یک مسئول. اما اگر نمی توانیم کاری را انجام دهیم نباید قول بدهیم چرا که انتظار ایجاد می شود.

وی در مورد وضعیت فوتبال آسیا تاکید کرد: فکر می کنم فوتبال آسیا نسبت به سال های قبل کمی ضعیف تر شده است و شاید به دلیل نسل جدیدی است که در برخی از کشورها دیده می شود اما نسل ما الان خیلی خوب است و از همه تیم های آسیایی بهتریم.

طارمی به اتفاقات نه چندان دور هم اشاره ای داشت و افزود: انتقادها باعث می شود یک فوتبالیست رشد کند، سال ها قبل مسایلی در زمان حضور من در فوتبال ترکیه پیش آمد که همه چیز سر من شکسته شد اما آن روزها بلد نبودم با رسانه ها صحبت کنم، البته الان وقت صحبت کردن در این خصوص نیست اما شاید روزی همه چیز را گفتم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس