شهردار دستجرد: مادران شهدا برترین الگوهای صبر و ایثار هستند


شهردار دستجرد: مادران شهدا برترین الگوهای صبر و ایثار هستند

حسین طالعی شهردار دستجرد، با بیان این که مادران شهدا برترین الگوهای صبوری و ایثارگری محسوب می‌شوند، گفت: مادران شهدا، بزرگترین سرمایه معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، حسین طالعی شهردار دستجرد که به همراه تنی چند از مسئولین بخش خلجستان استان قم، در سالروز تکریم مادران شهدا و در دیدار با مادر شهید محمد زینلی از شهدای هشت سال دفاع مقدس و مادر شهید احمد علیمددی از شهدای ناجا و امنیت کشور، اظهار داشت: درست است که شهدا چشم و چراغ و مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اما مادران شهدا که هنر تربیت صحیح این عزیزان را داشتند و با وجود داغ فرزند، همچنان بر آرمان های والای خود پایبند هستند، بهترین الگوهای وفاداری و ایثار محسوب می شوند.

شهردار دستجرد افزود: جای تعجب نیست که مادران شهدا با وجود از دست دادن بهترین کسان خود در راه ایران اسلامی، همچنان پشتیبان و دعاگوی این کشور و مردم هستند، چرا که الگوی ایشان حضرت ام البنین(س) مادر حضرت عباس(ع) است که وقتی خبر شهادت فرزند رشیدش را برایش آوردند، گفت به من بگویید حسین(ع) چه شد؟

طالعی با بیان این که مادران شهدا بهترین الگوهای صبر و پایداری برای همه افراد جامعه هستند، گفت: ما می دانیم که مادران شهدا بزرگترین آرزوی شان سربلندی ایران اسلامی است و از این رو ما مسئولان باید تا بالاترین حد ممکن برای این راه مقدس تلاش کرده تا مایه دلگرمی این مادران عزیز باشیم.

در پایان این دیدارها، حسین طالعی شهردار دستجرد هدایایی را به پاس تکریم از صبر و فداکاری مادران شهدا، به خانم معصومه بوالحسنی مادر شهید محمد زینلی و همچنین خانم فاطمه غنی زاده مادر شهید علیمددی اهدا کرد.

خاطرنشان می شود که در دیدار حسین طالعی شهردار دستجرد با مادران این دو شهید، آقایان بافرانی بخشدار بخش خلجستان، حجت ابوالحسنی رییس شورای شهر دستجرد و حجت الاسلام یزدی امام جمعه دستجرد، فرمانده نیروی انتظامی بخش خلجستان و برخی دیگر از مسئولین این بخش نیز حضور داشتند.

پ46

کد خبر 1593682

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟