واگذاری سوله برگ سبز به شرکت تعاونی کارکنان منطقه آزاد قشم خلاف قانون بود


واگذاری سوله برگ سبز به شرکت تعاونی کارکنان منطقه آزاد قشم خلاف قانون بود

قشم- ایرنا- عضو شورای شهر قشم گفت: واگذاری سوله برگ سبز توسط سازمان منطقه آزاد قشم به شرکت تعاونی کارکنان منطقه آزاد قشم خلاف قانون بود و برگشت خورد، اما هنوز به مجموعه شورای شهر و شهرداری برگردانده نشده است.

محمدرضا اسلامی دوشنبه شب در نشسته علنی شورای شهر قشم افزود: شکایت این شورا برای بازپس‌گیری این زمین همچنان در دادگاه مفتوح است و روند خود را ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: روند این پرونده توسط بخش حقوقی شهرداری تا صدور رای نهایی پیگیری می‌شود.

عضو شورای شهر قشم تصریح کرد: البته با توجه به تفاهم‌نامه‌ها و ارتباط مناسبی که بین این نهاد و سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفته، درصدد هستیم مسایل با تعامل حل و فصل شود.

رییس شورای قشم نیز در این‌باره گفت: نباید برای چنین مسایلی حساسیت داشت و بیشتر باید اجازه داد تا در مسیر تفاهم و تعامل مسایل و مشکلات حل شود.

حبیب بازماندگان افزود: البته اگر در این مکان پلاتو و یا هر مکانی که عام‌المنفعه احداث شود، شورای شهر از آن استقبال می‌کند.

عضو دیگر شورای شهر نیز گفت: دایره حقوقی شهرداری فعالیت خود را در این زمینه انجام می‌دهد که در نتیجه این فعالیت‌ها و تا کنون ۲ ملک شهرداری از جمله غرفه مجتمع سیمرغ احیا شد.

احمد شب‌تاریانی افزود: همچنین یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از چک‌های بلاوصول تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: افراد مجربی از اداراه‌های دارایی، حسابرسی و سازمان منطقه آزاد قشم با بخش حقوقی همکاری می‌کنند که به نتایج فوق از آثار فعالیت این گروه است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا