شهردار قشم: آب بند منازل محله چابهار با یک میلیارد ریال اعتبار انجام شد


شهردار قشم: آب بند منازل محله چابهار با یک میلیارد ریال اعتبار انجام شد

قشم- ایرنا- شهردار قشم گفت: برای نصب آب‌بند جلو منازل محله چابهار از ظرفیت شورایارها و شهرداران محله استفاده شد که با همراهی آنان منازل دارای مشکل شناسایی و با هزینه یک میلیارد ریال اعتبار، آب بند برای این منازل نصب شد.

میرداد میردادی دوشنبه شب در نشت علنی شورای شهر قشم افزود: طرح دفع آب‌های سطحی محله چاه‌تنگو با ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار و رنگ‌آمیزی دیوارهای شهری نیز با هزینه ۱۴۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های انجام شده در سه ماه گذشته است.

وی ادامه داد: طرح بتن دکوراتیو پیاده‌رو بلوار خلیج فارس نیز با اعتبار پنج میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در حال انجام است که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار قشم تصریح کرد: همچنین پیشرفت فیزیکی طرح احداث ساختمان شورای اسلامی قشم با اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی نیز به ۹۰ درصد رسیده است.

وی افزود: مرحله اول طرح پیورس پیاده‌رو بلوار شهید رجایی نیز با اعتبار پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آغاز شده است.

میردادی ادامه داد: طرح پارک محله سازمانی با اعتبار پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در مرحله عقد قرار داد است و طرح آسفالت معابر خاکی و روکش آسفالت معابر نیز با ۳۲ میلیارد ریال اعتبار در مرحله مناقصه قرار دارد.

وی اظهار کرد: ایجاد پارک مرجان، پارک مهر، مرحله دوم پیاده‌رو سازی بلوار صیادان و شهید رجایی، و اجرای حصار و سکوی زمین ورزشی محله فینی‌ها در مجموع با اعتبار ۱۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از جمله طرح‌هایی است که برای اجرای آن و تامین اعتبار اقدام شده است.

شهردار قشم خاطرنشان کرد: آزادسازی و تکمیل خیابان رسالت شرقی، کوچه بازار ماهی فروشان قدیم و مسجد صاحب الزمان برای بهبود وضعیت محلات در هنگام بارندگی در دست اقدام است.

وی گفت: شهرداری قشم در سه‌ماهه اخیر افزون بر ۱۴۶ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال درآمد کسب کرد که نسبت به هزینه ۷۴ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریالی آن در این مدت ۱۰۹ درصد رشد نشان می‌دهد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید