پایداری انتقال گاز در جزیره قشم با تلاش منطقه 6 عملیات انتقال گاز


پایداری انتقال گاز در جزیره قشم با تلاش منطقه 6 عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه 6 عملیات انتقال گاز از پایان تعمیرات و تعویض شیرهای بای پاس و بلودان ایستگاه‌های کیلومتر 12 و 22 خط 16 اینچ روستای طولا در جزیره قشم با 600 نفرساعت کار خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، علیرضا عربلو گفت: برای تاب‌آوری شبکه انتقال گاز در جزیره قشم همچنین افزایش ظرفیت انتقال ایمن و پایدار گاز طبیعی، این عملیات به‌دلیل ایجاد نشتی و خرابی شیرهای کنار گذر و بلودان ایستگاه‌ها و امکان نداشتن بهره‌برداری عملیاتی از ایستگاه‌های کیلومتر ۱۲ و ۲۲ بر روی خط ۱۶ اینچ روستای طولا در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: انجام به موقع تعمیرات این خط سبب انتقال ایمن گاز و سهولت باز و بسته شدن شیرها در موارد اضطراری و شرایط بحران شده تا پایداری انتقال گاز به مصرف‌کنندگان صنعتی، خانگی و نیروگاهی بدون وقفه انجام شود.

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز با اشاره به انجام این عملیات در مدت سه روز با رعایت همه استانداردهای فنی و رعایت مسائل ایمنی، بیان کرد: تقاضاگذاری و تهیه شیرها، متریال مورد نیاز، انجام عملیات حفاری، ایمن‌سازی محوطه، آماده‌سازی محل برشکاری و جوشکاری و آزمون و تزریق گاز از جمله اقدام‌ها در این باره بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان