عجیب‌ترین باند سرقت با هدایت 1زن و 6مرد


عجیب‌ترین باند سرقت با هدایت 1زن و 6مرد

نیروهای پلیس مشهد در یک عملیات ضربتی، تعدادی از توزیع کنندگان مواد مخدر را به دام انداختند که باندهای دزدان معتاد را هدایت می‌کردند.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته با بیان این مطلب به خراسان گفت: در پی اعلام نارضایتی شهروندان درباره قاچاقچیانی که دزدان معتاد را با خرید لوازم سرقتی، وادار به دستبرد به اموال مردم می کنند، طرح ویژه ای توسط نیروهای کلانتری میرزاکوچک خان مشهد به اجرا درآمد. سرهنگ حسین دهقان پور افزود: با جمع آوری گزارش های مردمی، بررسی های اطلاعاتی غیرمحسوس در مکان های اعلامی و به ویژه اطراف بوستان شکوفه در انتهای خیابان وحید ۲۱ آغاز شد و گروه مشترکی از نیروهای انتظامی با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ علی عبدی (رئیس کلانتری میرزا کوچک خان) خلافکاران شناسایی شده را زیر چتر اطلاعاتی گرفتند و به تحقیقات پلیسی ادامه دادند.

مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: بررسی های مذکور بیانگر آن بود که تعدادی از توزیع کنندگان مواد مخدر در این منطقه، سرکردگی باندهای سرقت را نیز به عهده دارند و اموال سرقتی را به بهای ناچیزی در قبال فروش مواد مخدر از سارقان معتاد، خریداری می کنند. به همین دلیل عملیات برای شناسایی سارقان، مدتی به تاخیر افتاد تا این که نیروهای کلانتری با هماهنگی مقام قضایی همه ابعاد و زوایای این ماجرای تکان دهنده را مورد واکاوی و کنکاش‌های پلیسی قرار دادند و سپس عملیات گسترده‌ای را برای دستگیری خلافکاران آغاز کردند.

سرهنگ دهقان پور اضافه کرد: در این عملیات ضربتی ۱۱ تن از سارقان و فروشندگان مواد مخدر در حالی دستگیر شدند که همه آن ها دارای سوابق کیفری بودند.

وی با اشاره به این که در میان دستگیرشدگان چند زن نیز حضور دارند که سارقان معتاد را به سرقت اموال مردم ترغیب می کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این خلافکاران، مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی به همراه تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل فرش، اتو، تلویزیون، پیک نیک، زاپاس و جعبه های ابزار خودرو و غیره کشف و ضبط شد که تحقیقات نشان داد: هرکدام از آن ها در قبال فروش مواد مخدر، لوازم سرقتی را از سارقان می خریدند و آن ها را به مالخران می فروختند. رئیس پلیس مشهد ادامه داد: با هماهنگی های قضایی چند تن از سارقان معتاد نیز در این زمینه دستگیر و به مقر انتظامی هدایت شدند که همه آن ها نیز دارای سوابق متعدد کیفری هستند. سرهنگ حسین دهقان پور گفت: بررسی های بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد و نیروهای انتظامی تحقیقات ویژه ای را برای ریشه یابی این جرایم در حالی آغاز کرده اند که تعدادی از اهالی محل، به دلیل برخورد قاطع پلیس با سارقان در این منطقه قدردانی کردند.

منبع:رکنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر