دلیل نتایج بد قشقایی کم تجربگی است


دلیل نتایج بد قشقایی کم تجربگی است

کاپیتان اول تیم فوتبال قشقایی شیراز اعتقاد دارد که جوانی و کم تجربگی بابت افت و کسب نتایج بد این تیم در هفته های اخیر شده است.

تیم قشقایی با هدایت مهدی رجب زاده لیگ دسته اول این فصل را بسیار عالی و درخشان آغاز کرد، اما طی هفته‌های انتهایی نیم فصل به مشکل خورد و در پنج بازی آخر خود تنها یک امتیاز کسب کرد! این نتایج باعث شده تا تیم قشقایی شش پله در جدول سقوط کرده و در رتبه هشتم بایستد.

هادی خادم که با سابقه ترین بازیکن این تیم محسوب می شود، درباره شرایط فعلی تیم به ایسنا گفت: شرایطمان بد نیست ولی انگار در نتیجه گیری مریض شده ایم. ما شروع خوبی در این فصل داشتیم و بچه ها از نظر انگیزه در سطح بسیار خوبی قرار داشتند. آن زمان خوب بازی می کردیم، حالا هم خوب بازی می کنیم اما دقیقا از همان نقطه هایی ضربه می خوریم که کادر فنی پیش از بازی ها هشدار می دهند!

وی درباره دلیل این اتفاقات گفت: فکر می کنم جوانی تیم ما خیلی تاثیر دارد. طوری شده ایم که اگر گل بخوریم، بازگشتمان به بازی بسیار دشوار می شود. ما فقط یک بار توانستیم بازی باخته را مساوی کنیم، آن هم زمانی بود که تیم مس شهربابک ۱۰ نفره شده بود. ما قبل از این، فصلی داشته ایم که وقتی گل می خوردیم، تازه موتور تیم روشن می شد و خیلی خوب به بازی برمی گشتیم. حس می کنم حالا بچه های تیم کمی بی انگیزه شده اند. ما حتی مقابل تیم مدعی مس کرمان خیلی خوب بازی کردیم. حریف حرفی برای گفتن نداشت اما یک توپ را سرسری گرفتیم و همان توپ وارد دروازه مان شد. فکر می کنم از دست دادن امتیازات بازی با مس باعث شد تا در دو بازی بعدی هم نتیجه نگیریم.

خادم درباره تاثیر استعفای رجب زاده پس از شکست مقابل مس کرمان گفت: آقای رجب زاده دلایل خاص خودش را داشت که استعفا داد. بهرحال ما آن زمان مشکلات زیادی داشتیم که حالا حل شده. ولی فکر می کنم آن روز یک شوک منفی به تیم ما وارد شد که نتوانستیم در ادامه نتایج خوبی بگیریم. قطعا تیم ما درگیر مشکلاتی بوده اما چون ما یک خانواده هستیم، دوست ندارم این مسائل رسانه ای شود. انصافا فوتبال بدی هم بازی نمی کنیم اما در امر نتیجه گیری خیلی بد کار کرده ایم و باید این روزها را جبران کنیم.

کاپیتان قشقایی افزود: تمام اتفاقات فوتبالی علیه تیم ما اتفاق افتاده. در چند بازی فقط یک توپ روی دروازه ما آمده و همان وارد دروازه شده.بازی با آستارا به جز دو گلی که خوردیم، حریف فقط یک موقعیت ایجاد کرد. تیم ما در فاز تهاجمی دفعات زیادی توانست توپ را به یک سوم دفاعی حریف ببرد اما فکر می کنم تصمیمات اشتباه زیادی گرفتیم و باعث شد نتوانیم موقعیت گل چندانی ایجاد کنیم. در این مورد هم فکر می کنم جوانی بچه ها تاثیر زیادی گذاشته است.

هادی خادم در خصوص وضعیت داوری ها نیز گفت: ما خیلی از داوری ضربه خورده ایم. بازی با ملوان آن پنالتی عجیب برای حریف گرفته شد. بازی با مس شهربابک یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد که شاید در تصاویر تلویزیونی مشخص نباشد اما من پشت دروازه بودم و خیلی واضح دیدم که مدافع حریف روی مهاجم ما خطا کرد. یا در مسابقه با مس کرمان پنالتی دیگری برای ما گرفته نشد. خب این تصمیمات که البته می دانم سهوی است، اما می تواند سرنوشت یک تیم را تغییر دهد. در هفته های گذشته خیلی تیم ها از داوری ضربه خورده اند و البته بعضی تیم ها هم سود کرده اند. امیدوارم این اشتباهات کمتر و کمتر شود تا تیم هایی که این همه هزینه می کنند، نتیجه زحماتشان خیلی راحت به باد نرود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال قشقایی شیراز هم اکنون با کسب ۲۰ امتیاز از ۱۴ بازی در رتبه هشتم جدول رده بندی رقابت های لیگ یک قرار دارد. این تیم در هفته پانزدهم روز سوم دی ماه در شیراز به مصاف خیبر خرم آباد خواهد رفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس