اتفاقا به شاگردانم امیدوار شدم / شریفی نسب: صنعت نفت پول هیچ کس را نمی‌خورد 


اتفاقا به شاگردانم امیدوار شدم / شریفی نسب: صنعت نفت پول هیچ کس را نمی‌خورد 

سرمربی تیم امید های صنعت نفت آبادان با وجود شکست 5 بر یک مقابل خیبر در جام حذفی از شاگردانش رضایت دارد.

به گزارش ورزش سه، امید شریفی نسب که هدایت تیم امید صنعت نفت آبادان که به جای بزرگسالان راهی خرم آباد شد را در دست دارد در رابطه با شکست مقابل خیبر و حذف از جام حذفی به خبرنگار ما گفت: من فکر می‌کنم با شرایطی که داشتیم چون صبح قبل از بازی ما با اتوبوس حرکت کردیم و بچه های ما اصلا نخوابیدند و ساعت ۱۰ صبح به خرم آباد رسیدیم و سر تغییر زمان بازی باشگاه خیبر با ما همراهی نکرد تا بازی را دو ساعت عقب بیندازیم و بازی ساعت ۱۴ برگزار شد و شاید در یک شبانه روز بچه ها ما دو ساعت خوابیدند خیلی هم خوب کار کردیم.


سرمربی خیبر خرم آباد در مورد عملکرد خوب شاگردانش در نیمه اول و اینکه یک گل هم زدند نظرش را اینگونه بیان کرد: بچه های ما در نیمه اول شرایط بدنی بهتری داشتند. من فکر می‌کنم داور بازی را خراب کرد و یک پنالتی الکی برای آنها گرفت و زمانی که بازی مساوی شد می توانست پنالتی دوم را برای ما بگیرد. داور بازی را مدیریت کرد و پنالتی ما را نگرفت و گرنه دو بر یک می شد. از دقیقه ۷۰ به بعد بچه‌ها افت بدنی کردند و یکی از بازیکنان ما مصدوم شد و ۱۰ نفره به کارمان ادامه دادیم و بازیکنی نداشتیم که جایگزین کنیم. فوتبال آبادان می‌تواند به این بچه‌ها ببالد که رو به پیشرفت هستند و دارند تلاش می‌کنند.


وی در همین باره ادامه داد: خوشبختانه در بازی با خیبر متوجه شدم که تیم خیلی خوبی دارم و می‌توان روی آن حساب کرد .بچه‌های با استعدادی داریم و من خوشحالم که دارم با این تیم کار می‌کنمچبرایم بسیار خوشایند بود که بچه ها مقابل یک تیمی که در حد لیگ برتر بسته شده اینگونه بازی کردند و خیلی از آنها راضی هستم.


شریفی نسب که خودش زمانی در صنعت نفت آبادان توپ می‌زد در مورد اینکه چه زمانی مشکلات مالی این تیم برطرف خواهد شد عنوان کرد: مشکلات مالی این تیم به زودی برطرف خواهد شد. هیچ وقت صنعت نفت پول کسی را نخورده و من تقریبا ۱۰ سال در این تیم حضور داشتم و راجع به پول دادن باید بگویم که دیر و زود شده اما سوخت و سوز نداشته و انشالله این مشکل هم برطرف خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...