نصب بزرگ‌ترین المان صنعت کفش کشور در هیدج


نصب بزرگ‌ترین المان صنعت کفش کشور در هیدج

شهردار هیدج گفت: یکی از بزرگ‌ترین المان‌های صنعت کفش کشور در هیدج نصب می‌شود.

محمد نجفی شامگاه دیروز (۲۷ دی‌ماه) در حاشیه افتتاح نمایشگاه تخصصی کفش در هیدج با اشاره به ظرفیت مجتمع گردشگری و رفاهی لاله برای راه‌اندازی نمایشگاه دائمی صنعت کفش، متذکر شد: موضوع ایجاد نمایشگاه دائمی صنعت کفش هیدج در مجتمع خدماتی رفاهی لاله، از جمله اقدامات فرهنگی و تبلیغاتی در راستای معرفی و شناساندن این صنعت در سطح کشور می‌تواند باشد.

شهردار هیدج از نصب بزرگ‌ترین المان صنعت کفش کشور در هیدج به همت شهرداری خبر داد و بیان کرد: این المان در حال حاضر در دست طراحی بوده و در صورت اتمام تا یک ماه آینده در هیدج نصب خواهد شد.

این مسئول، راه‌اندازی شهرک تخصصی کفش را یکی از نیازهای اساسی این صنعت در هیدج دانست و افزود: به لطف شهروندان هیدجی، زمین‌های خوبی در بالای اتوبان قرار دارد که اگر از راه‌اندازی این شهرک در این نقطه حمایت شود، کار بزرگی در حوزه صنعت کفش صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، به منظور اجرای برنامه‌های راهبری خوشه کفش هیدج در سال‌جای و توسعه کسب و کار صنعت کفش هیدج و نیز شناساندن توانمندی‌های این شهر، دومین نمایشگاه صنعت کفش در این شهر در حال برگزاری است.

این نمایشگاه در سایت تخصصی کفش هیدج از روز ۲۷ تا ۳۰ دی‌ماه امسال و با حضور تولیدکنندگان و صنایع وابسته به این صنعت در بیش از ۵۰ غرفه برگزار خواهد و ساعات کار نمایشگاه نیز ۹ تا ۱۲ و عصرها نیز ۱۶ تا ۲۱ خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر