پایان نخستین مسابقه بین الملی ادبی داستان کوتاه با عنوان«شهدا زنده هستند»


پایان نخستین مسابقه بین الملی ادبی داستان کوتاه با عنوان«شهدا زنده هستند»

نخستین مسابقه ادبی داستان کوتاه با مشارکت بین المللی و منطقه ای با عنوان«شهدا زنده هستند» در آستان مقدس حسینی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز بین المللی رسانه، اداره اسناد جنگی وابسته به امور دینی در آستان مقدس حسینی مراسم اعلام نتایج نخستین مسابقه ادبی داستان کوتاه با عنوان «شهدا زنده هستند» را که مستند داستان های مجروحان قهرمان است، برگزار کرد.

این مراسم با ارایه نظرات کمیته داوران بین المللی نویسندگان از طریق شبکه های اجتماعی درباره شرکت کننده به پایان رسید. داوران برتوسعه و توجه به نوشتن داستان کوتاه در عراق و کشورهای عربی تاکید کردد و به سه برگزیده این مسابقه جوایز نفیسی اهدا شد.

«عمار الیاسری» رئیس کمیته داوران تاکید کرد: این داوری با مشارکت بین المللی بود، زیرا ما برای اطمینان از محرمانه بودن فرآیند داوری با آمار سروکار داریم نه اسامی. این کمیته بر وحدت موضوع و سبک روایی درهم تنیده با یکپارچگی متن از مقدمه تا خاتمه و رعایت قواعد زبان عربی تکیه داشت.

حازم فاضل، مدیر این اداره گفت: این مسابقه بخشی از فداکارهای محروحان نیروهای امنیتی حشد شعبی را مستند کردند که به فتوای دفاع کفایی لبیک گفتند و هنگام درگیری با گروه های تروریستی زخمی شدند.

وی افزود: زمانی زیادی برای نوشتن این داستان ها مهلت داده شد. به طوری که شرکت کنندگان از سراسر استان های عراق و برخی از کشورهای عربی در این مسابقه مشارکت کردند. به تعدادی از مجروحان نیز جوایزی اهدا شد.

روریستی زمان زیادی برای نوشتن این داستان ها مهلت داده شد، به طوری که شرکت کنندگان از تمام استان های عراق و برخی کشورهای عربی بودند و به تعدادی از مجروحان قهرمان جوایزی نیز اهدا شد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!