تولید کامل ترین کوئل احتراق خودرو کشور به دست تولید کنندگان سمنانی


تولید کامل ترین کوئل احتراق خودرو کشور به دست تولید کنندگان سمنانی

معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: کامل ترین و متنوع ترین کوئل احتراق خودرو کشور در سمنان و به دست تولید کنندگان این استان تولید می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، فرامرز محبوبی در حاشیه بازدید استاندار و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از تعدادی واحد تولیدی در شهرستان سمنان با اعلام این خبر گفت: شرکت ویرا ولتاژتولید کننده انواع قطعات خودرو در سمنان می باشد که کامل ترین و متنوع ترین کوئل احتراق خودرو کشور در این مجموعه تولید می شود.

وی افزود: شرکت ویرا ولتاژبا سرمایه گذاری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان مستقر می باشد که ظرفیت تولید سالانه ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار عدد قطعات خودرو شامل قطعه بخاری ، حسگر میل سوپاپ ، حسگر فشار هوا و دریچه گاز ، سنسور دور موتور و غیره را دارد و زمینه اشتغال حدود ۴۰ نفر را فراهم نموده است.

معاون امور صتایع سازمان صمت استان سمنان تصریح کرد: استاندار سمنان و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از سه واحد تولیدی ویرا ولتاژ ، رنگرزی و چاپ حریر و کارخانجات نورد و لوله در شهرستان سمنان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفتند.

فرامرز محبوبی اضافه کرد: شرکت رنگرزی و چاپ حریر با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه ۲۹۰۰ تن رنگرزی ، تکمیل و چاپ پارچه را دارد و توانسته است برای ۹۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کند و کارخانجات نورد و لوله با سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۴۰ نفر ظرفیت تولید سالانه ۹۶۰هزار تن لوله فولادی درزجوش و پروفیل ، لوله فولادی درز جوش ، گالوانیزه گرم انواع لوله و لوله فولادی درز جوش را دارد.

46

کد خبر 1593871

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن