هواشناسی: دمای سنقر و کلیایی به 21 درجه زیر صفر رسید


هواشناسی: دمای سنقر و کلیایی به 21 درجه زیر صفر رسید

کرمانشاه - ایرنا - معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به استقرار هوای سرد در همه نقاط استان، گفت: شب گذشته سنقر و کلیایی با دمای 21 درجه زیر صفر سردترین نقطه استان بود.

«علی‌محمد زوراوند» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حمیل با دمای منفی ۱۹.۴ درجه سانتیگراد، گواور با دمای منفی ۱۹.۳ درجه و اسلام آبادغرب با دمای منفی ۱۹ درجه زیر صفر بعد از سنقروکلیایی سردترین نقاط استان در شب گذشته بودند.

وی ادامه داد: شهرهای روانسر، کوزران و گهواره نیز دمای بین ۱۵ تا ۱۷ درجه و شهرهای سرارود، جوانرود، هرسین، کرند غرب و هلشی نیز دمای ۱۲ تا ۱۵ درجه زیر صفر را تجربه کردند.

زوراوند همچنین دمای دوشنبه شب کرمانشاه را نیز منفی ۱۰.۲ درجه اعلام کرد و گفت: به جز شهر سومار که حدود یک درجه بالای صفر بود دمای هوا در بقیه شهرها به کمتر از صفر درجه رسید.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه همچنین از تداوم استقرار هوای سرد در جو منطقه خبر داد و گفت: برودت هوا انتظار می رود تا روز یکشنبه هفته آینده (۳ بهمن) در همه نقاط استان ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: از چهارشنبه شب انتظار می رود مجددا شاهد براش برف در بیشتر مناطق استان باشیم که البته بارش ها در نیمه غربی وضعیت بهتری خواهد داشت اما برای کرمانشاه و نیمه شرقی استان ضعیفتر خواهد بود.

زوراوند در ادامه اشاره ای به میزان بارش برف ۲۴ ساعت اخیر داشت و گفت: بیشترین میزان بارش از ثلاث باباجانی با ۲۷ سانتی متر، پاوه با ۱۹ و جوانرود با ۱۸ سانتی متر گزارش شد.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: میانگین بارش برف در سنقروکلیایی نیز به ۱۲ سانتی متر، اسلام آبادغرب حدود ۹ سانتی متر، روانسر ۸ سانتی متر، کرمانشاه ۶ سانتی متر رسید.

وی تصریح کرد: در مجموع و طی سامانه اخیر بیشترین بارش متعلق به پاوه با ۶۴ سانتی متر، کرند غرب با ۵۲ سانتی متر، جوانرود با ۴۰ سانتی متر و گواور و گهواره با ۳۹ سانتی متر بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته