پخش زنده بازی چلسی و برایتون امشب (28 دی)


پخش زنده بازی چلسی و برایتون امشب (28 دی)

پخش زنده بازی چلسی و برایتون امشب سه‌شنبه 28 دی 1400 (18 ژانویه 2022) از شبکه 3 انجام می‌شود. ساعت پخش زنده بازی چلسی و برایتون امشب در دیدارهای هفته بیست‌و‌چهارم مسابقات لیگ برتر انگلیس 2022، امروز تیم‌ برایتون در ورزشگاه خانگی، میزبان تیم چلسی خواهد بود. زمان پخش زنده بازی چلسی و برایتون امشب […]

ساعت پخش زنده بازی چلسی و برایتون امشب

در دیدارهای هفته بیست‌و‌چهارم مسابقات لیگ برتر انگلیس 2022، امروز تیم‌ برایتون در ورزشگاه خانگی، میزبان تیم چلسی خواهد بود. زمان پخش زنده بازی چلسی و برایتون امشب ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران از شبکه سوم سیما است.

در صورتی که داخل ایران هستید اما به تلویزیون دسترسی ندارید یا در دریافت سیگنال‌های فرکانس شبکه 3 با مشکل روبرو شده‌اید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن تلوبیون،به تماشای فوتبال زنده چلسی و برایتون بنشینید.

همچنین اگر در خارج از ایران زندگی می‌کنید و به پخش زنده شبکه 3 دسترسی ندارید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ ، یا تنظیم فرکانس شبکه ورزش تاجیکستان در رسیورتان، این بازی فینال بسیار حساس و جذاب را تماشا کنید. البته برای اینکه بتوانید این شبکه‌ها را باز کنید، نیاز به کد بیس دارید که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا خواهید کرد.

پخش زنده بازی چلسی و برایتون امشب (28 دی)

پخش زنده بازی چلسی و برایتون امشب (28 دی)

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، تیم چلسی با ۴۳ امتیاز از ۲۲ بازی (بعد از منچسترسیتی و لیورپول) در جایگاه سوم قرار دارد و اما از تعداد ۲۰ بازی، ۲۸ امتیاز به دست آورده و در جایگاه نهم جدول قرار گرفته است. جالب است بدانید تیم چلسی در ۱۰ بازی قبلی خود مقابل برایتون، شکست نخورده است.

با این حال تیم چلسی با شکستی که اخیرا مقابل منچسترسیتی خورد و اختلاف امتیازی که نسبت به سیتی صدرنشین به دست آورد، روحیه پایینی پیدا کرده و توخل سرمربی این تیم را با مشکل مواجه کرده است. در مقابل شرایط تیم برایتون نسبتا مساعد است. حال باید دید بازی امشب چه سرنوشتی را در لیگ انگلیس برای این دو تیم رقم می‌زند.

پیش‌بینی شما از نتیجه بازی امشب چلسی و برایتون چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد