آبگرفتگی منازل شهرک فجر شهرستان لردگان بر اثر سیلاب


آبگرفتگی منازل شهرک فجر شهرستان لردگان بر اثر سیلاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: بر اثر سیل و آب گرفتگی در شهرستان لردگان، منازل شهرک فجر دچار آب‌گرفتگی شدند که بلافاصله نیروهای عملیاتی به منطقه اعزام و کار امدادرسانی را آغاز کردند.

ایرج کیانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز بارش برف و باران از روز گذشته در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با تلاش نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان، امدادرسانی به بیش از ۳۰۰ خودروی گرفتار در محورها و گردنه‌های برف‌گیر انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۰نفر امدادگر در قالب ۲۱ تیم عملیاتی با استفاده از ۲۵دستگاه آمبولانس و ۲۰دستگاه خودرو کمک‌دار در محورهای مواصلاتی استان به کار امدادرسانی مشغول بودند، همچنین پنج حادثه‌دیده توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

وی بیان کرد: بر اثر سیل و آب گرفتگی در شهرستان لردگان، در شهرک فجر منازلی دچار آب‌گرفتگی شدند که بلافاصله نیروهای عملیاتی به منطقه اعزام و کار امدادرسانی را آغاز کردند.

کیانی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز بارش باران، برف و کولاک در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری، از سوی امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر استان، اقلام امدادی همچون پتو و مواد غذایی میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار