زمان حضور خود در اینستاگرام را چگونه محاسبه کنیم؟


زمان حضور خود در اینستاگرام را چگونه محاسبه کنیم؟

در این خبر به چند نکته ساده که می تواند به محاسبه زمان حضور در اینستاگرام کمک کند، اشاره شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - اینستاگرام در مقایسه با شبکه‌های اجتماعی دیگر محبوبیت بیشتری را در بین افراد جامعه دارد. کاربران اینستاگرام می‌توانند در این پلتفرم پست‌ها و استوری‌های افرادی که دنبال می‌کنند را مشاهده کنند. با این حال، اگر اکانت اینستاگرام شما عمومی باشد، پست‌های شما توسط هر کاربری قابل مشاهده است.

مشاهده زمان فعالیت در اینستاگرام

به گزارش سایتtech، یکی از قابلیت‌های اینستاگرام، پیمایش زمان مصرفی کاربر در یک هفته گذشته است. بدین گونه که کاربر با چند راه ساده می‌تواند متوجه شود چه مدت زمانی را در اینستاگرام حضور داشته است. زمان صرف شده در اینستاگرام از زمانی که کاربر برنامه را باز می‌کند شروع می‌شود و زمانی که آن را می‌ببندد به پایان می‌رسد.

زمان حضور خود در اینستاگرام را چگونه محاسبه کنیم؟

با انجام این مراحل می‌توانید مدت زمان حضور خودتان در اینستاگرام را مشاهده کنید:

در ابتدا، اینستاگرام را در گوشی هوشمند خود باز کنید. سپس روی نمایه ضربه بزنید. در این مرحله گزینه Menu کلیک کنید. در آخر گزینه Your Activity را انتخاب کرده و سپس روی Time ضربه بزنید. هم اکنون می‌توانید میانگین زمانی که در هفته گذشته در اینستاگرام سپری کرده اید را مشاهده کنید.

چگونه یک اکانت اینستاگرام بسازیم؟

برنامه اینستاگرام را از اپ استور (iPhone) یا فروشگاه Google Play (اندروید) دانلود کنید. پس از نصب برنامه، روی Instagram ضربه بزنید تا باز شود. در این مرحله روی آدرس ایمیل یا شماره تلفن (Android) یا ایجاد حساب جدید (iPhone) ضربه بزنید، سپس آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید (که به کد تأیید نیاز دارد) در این مرحله گزینه Next را انتخاب کنید. اگر با آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود ثبت نام می‌کنید، یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد کنید، اطلاعات نمایه خود را وارد کنید و سپس روی Next ضربه بزنید.

زمان حضور خود در اینستاگرام را چگونه محاسبه کنیم؟
گفتنی است که اگر با استفاده از ایمیل ثبت نام می‌کنید، مطمئن شوید که آدرس ایمیل خود را به درستی وارد کرده اید. اگر از سیستم خارج شوید و رمز عبور خود را فراموش کردید، باید بتوانید به ایمیل‌های خود دسترسی داشته باشید تا به حساب اینستاگرام خود بازگردید.

بیشتر بخوانید

پیج خود را با الگوریتم اینستاگرام ارتقا دهید

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز