بیوگرافی هیفا وهبی - خواننده معروف لبنانی


بیوگرافی هیفا وهبی - خواننده معروف لبنانی

در این مطلب با بیوگرافی هیفا وهبی آشنا خواهید شد. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید

بیوگرافی هیفا وهبی در مقاله زیر آمده است. هیفا وهبی خواننده، مدل و بازیگر لبنانی است. او به عنوان دختر شایسته لبنان شناخته شد. هیفا وهبی در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. کار خود را با مدلینگ آغاز کرد. با انتشار آلبوم هو الزمن خوانندگی را آغاز کرد. برای آشنایی با بیوگرافی هیفا وهبی با ما در پرشین وی همراه باشید.

بیوگرافی هیفا وهبی

تولد : ۱۰ مارس ۱۹۷۶ ‏

کشور :لبنان

شغل : خوانندگی (دهه ۱۹۹۰-تاکنون)،مدل (۲۰۰۲-تاکنون)،بازیگری (۲۰۰۷-تاکنون)

سبک‌ها : پاپ عربی

 

بیوگرافی کامل هیفا وهبی

هیفا وهبی خواننده، مدل و بازیگر لبنانی است که در دنیای عرب با برگزیده شدن در مقام دوم «دختر شایسته لبنان» به شهرت رسید و پس از آن با انتشار آلبوم هو الزمن خوانندگی را آغاز کرد.

بیوگرافی هیفا وهبی - خواننده معروف لبنانیبیوگرافی هیفا وهبی
بیوگرافی هیفا وهبی - خواننده معروف لبنانیخواننده زن

زندگی شخصی هیفا وهبی

هیفا وهبی از یک پدر لبنانی شیعه و مادر مصری، در یک شهر کوچک در جنوب لبنان زاده شد.برادر او در جریان حملهاسرائیل به جنوب لبنان در ۱۹۸۲ کشته شده بود.

هیفا وهبی با گوش کردن به موسیقی‌های جاز و آر اند بی رشد کرد و در سنین بسیار پایین مدل شد و در سن ۱۶ سالگی برنده عنوان «دختر شایسته جنوب لبنان» گردید.موفقیت بعدی هیفا در سال ۱۹۹۵ با دوم شدن او در مسابقات دختر شایسته کسب شد. اما پس از مدت کوتاهی مشخص شد که او ازدواج کرده و دختری به نام زینب (زازا) دارد، از این رو عنوان او بازپس گرفته شد و کار مدلی خود را ادامه داد.

تصویر او بر روی جلد بیش از ۱۰۰ مجله قرار گرفته است. در سال ۲۰۰۶ او در میان لیست ۵۰ تن از زیباترین‌های مجلهٔ پیپل درآمد.

بیوگرافی هیفا وهبی - خواننده معروف لبنانیزندگی شخصی هیفا وهبی
بیوگرافی هیفا وهبی - خواننده معروف لبنانیخواننده عرب
بیوگرافی هیفا وهبی - خواننده معروف لبنانیزندگی شخصی هیفا وهبی

هیفا وهبی نخستین آلبوم خود را به نام هوالزمان منتشر ساخت، آلبومی موفق به شکرانهٔ ترانهٔ تکی اقول اهواک (می گم دوست دارم) شد.

آلبوم دوم هیفا وهبی بدی أعیش (می خوام زندگی کنم) در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و به موفقیتی بالاتر از حد انتظار به دلیل تک آهنگ حیات قلبی رسید که پس از ترور سیاست‌مدار لبنانی رفیق حریری منتشر شد.

آهنگی به همین نام درباره آزادی که از حقوق پایهٔ بشر بر شمرده شده‌است. آهنگ تکی بعدی او معروف‌ترین آهنگ وی تا حال به انا هیفا (من هیفام) است که آهنگ نوظهور او گردید.در سال ۲۰۰۶ نیز آهنگی به نام بوس الواوا را بیرون داد که آن هم فروش نسبتاً خوبی داشته‌است.

هیفا وهبی در سال ۲۰۱۲ میلادی آلبوم ملکه الجمال و الکون را منتشر کرد این آلبوم پس از ۲۴ ساعت انتشار از بین ۲۰۰ آلبوم برتر رتبه ی ۳۶ را کسب کند.

بیوگرافی هیفا وهبی - خواننده معروف لبنانیهیفا خواننده لبنانی
بیوگرافی هیفا وهبی - خواننده معروف لبنانیورود به عرصه ی بازیگری

در ادامه بیشتر در مورد بیوگرافی هیفا وهبی خواهید خواند.

خانواده هیفا وهبی

از یک پدر لبنانی شیعه و مادر مصری، در یک شهر کوچک در جنوب لبنان زاده شد. برادر او در جریان حمله اسرائیل به جنوب لبنان در ۱۹۸۲ کشته شده بود.

شهرت با دومین آلبوم

دومین آلبوم او در سال ۲۰۰۵ منتشر شد یکی از آهنگ های این آلبوم بنام حیات قلبی در زمان ترور رفیق حریری سیاست مدار لبنانی بارها پخش شد که موجب شهرت بی حد و اندازه وی شد.

دختر شایسته شدن هیفا وهبی

موفقیت بعدی هیفا در سال ۱۹۹۵ با دوم شدن او در مسابقات دختر شایسته کسب شد. اما پس از مدت کوتاهی مشخص شد که او ازدواج کرده و دختری به نام زینب (زازا) دارد، از این رو عنوان او بازپس گرفته شد و کار مدلی خود را ادامه داد.

بازیگری هیفا وهبی

اولین تجربه ی خود در زمینه ی بازیگری را با فیلم بحر النجوم که اپانسری آن را شرکت پپسی بر عهده داشت آغاز کرد. از بازیگران این فیلم می توان به کارول سماحه، احمد الشریف، وائل کفوری، بریجیت یاغی و رویدا المحروقی اشاره کرد.

حادثه ی رانندگی هیفا وهبی

در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۷ و هنگام ضبط موزیک ویدئوی هاسا مابنا از حادثه ی رانندگی جان سالم بدر برد. با اینکه این تصادف، تصادف نسبتا شدیدی بود اما وی تنها چند خراشیدگی و کبودی را تجربه کرد. تصادف توسط هواپیمای تک موتوره ای اتفاق افتاد که خودرو هیفا را دنبال می کرد. با برخورد این هواپیما به خودرو، شیشه جلو خودرو خرد شده بود.

ازدواج اول و دخترش

در سال ۱۹۹۰ وقتی ۱۴ ساله بود با پسر عموی ۱۸ ساله اش نصر فیاض ازدواج کرد و با هم به نیجریه رفتند، اما در دوران بارداری هیفا به لبنان برگشت و از همسرش جدا شد دختر ۲۰ ساله اش زینب در سال ۱۹۹۸ به دنیا آمده است. دختر هیفا وهبی از او جدا شد و همراه با مادربزرگش در کشور کویت زندگی می کند و وقتی از هیفا درباره ی زینب پرسیدند در مقابل دوربین تلویزیون گریه کرد. جالب است بدانید که زینب خواننده است و بر عکس مادرش هیفا حجاب را انتخاب کرده است.

آهنگ نوظهور

او اولین مجموعه خود را به نام هوالزمان منتشر ساخت آلبومی پیروز به شکرانه ترانه تکی اقول اهواک می گم دوست دارم شد.مجموعه دوم او بدی أعیش می خوام زندگی کنم در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و به موفقیتی بالاتر از حد انتظار به علت تک آهنگ حیات قلبی رسید که پس از ترور سیاست‌ مدار لبنانی رفیق حریری منتشر شد.

آهنگی به همین نام درمورد آزادی که از حقوق پایه بشر بر شمرده شده‌هست.آهنگ تکی بعدی او مشهور‌ترین آهنگ وی تا حال به انا هیفا من هیفام هست که آهنگ نوظهور او گردید.

بیوگرافی هیفا وهبی خواننده لبنانی

در سال ۲۰۰۶ نیز آهنگی به نام بوس الواوا را بیرون داد که آن هم فروش نسبتاً خوبی داشته‌ هست.وی در بین جوانان لبنانی همچنان محبوب باقی‌ مانده و در تلویزیون نیز بسیار ظاهر میشود.هیفا وهبی در سال ۲۰۱۲ میلادی مجموعه ملکه الجمال و الکون را منتشر کرد این مجموعه پس از ۲۴ ساعت انتشار از بین ۲۰۰ مجموعه برتر رتبه ی ۳۶ را کسب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403