فرماندار مهاباد: خدمت به خانواده شهدا جز وظایف اصلی مسوولان است


فرماندار مهاباد: خدمت به خانواده شهدا جز وظایف اصلی مسوولان است

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: خانواده شهدا و جانبازان جزو افتخارات نظام جمهوری اسلامی هستند و خدمت و جلب رضایت آنان جزو وظایف اصلی مسوولان است.

امیر قادری روز سه شنبه در دیدار با اعضای چند خانواده شهید و جانباز شهرستان مهاباد افزود: خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار جامعه و جزو سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می روند و همه مسوولان قدردان تلاش های آنها در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امروز در جامعه بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم، اظهار داشت: شهدا سرمایه اصلی نظام اسلامی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند که با جانفشانی ایران اسلامی را سربلند و عزتمند کردند.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا و امام شهیدان باشیم تا بتوانیم به بهترین نحو از ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی پاسداری کنیم.

به گزارش ایرنا، در این دیدار فرماندار مهاباد به همراه جمعی از مسوولان از خانواده شهید "سیدعزیز حسینی" که در آذرماه سال ۱۳۶۲ در مهاباد شهید شده بود و همچنین "جعفر نوذری" جانباز ۷۰ درصد در جنگ تحمیلی که در تیرماه سال ۱۳۶۸ در عملیات جنگی قطع نخاع شده بود از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.

فرماندار مهاباد: خدمت به خانواده شهدا جز وظایف اصلی مسوولان است

فرماندار جدید مهاباد اول هفته جاری هم با حضور در مزار شهدا، نخستین روز کاری خود را با تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی آغاز کرده بود.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز آذربایجان غربی واقع شده و بیش از ۷۵۰ نفر شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق