رسمی ؛ واکنش مهدی طارمی به جایزه پوشکاش + سند


رسمی ؛ واکنش مهدی طارمی به جایزه پوشکاش + سند

مهدی طارمی ، بازیکن تیم پورتو در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر 27 دی درباره مراسم THE BEST و انتخاب نشدن گلش به چلسی برای جایزه پوشکاش گفت : متأسفانه نشد باعث خوشحالی مردم شوم که البته حضور در بین 3 کاندید نهایی جایزه پوشکاش هم افتخار است . امیدوارم در زمانی دیگر بتوانم بازهم انتخاب شوم و دل مردم را شاد کنم. نوشته رسمی ؛ واکنش مهدی طارمی به جایزه...

رسمی ؛ واکنش مهدی طارمی به جایزه پوشکاش + سند

مهدی طارمی در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر 27 دی درباره ناکامی در کسب جایزه پوشکاش : متأسفانه نشد باعث خوشحالی مردم شوم ؛ نامزدی گل من برای پورتو به چلسی در بین 3 کاندید نهایی جایزه پوشکاش هم افتخار است ؛ امیدوارم در زمانی دیگر بتوانم باز هم انتخاب شوم و دل مردم را شاد کنم
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | 13:07

رسمی ؛ واکنش مهدی طارمی به جایزه پوشکاش + سند
رسمی ؛ واکنش مهدی طارمی به جایزه پوشکاش + سند

مهدی طارمی ، بازیکن تیم پورتو در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر ۲۷ دی درباره مراسم THE BEST و انتخاب نشدن گلش به چلسی برای جایزه پوشکاش گفت : متأسفانه نشد باعث خوشحالی مردم شوم که البته حضور در بین ۳ کاندید نهایی جایزه پوشکاش هم افتخار است . امیدوارم در زمانی دیگر بتوانم بازهم انتخاب شوم و دل مردم را شاد کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی ، بازیکن تیم پورتو در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر ۲۷ دی درباره مراسم THE BEST و اعلام نتایج جایزه پوشکاش گفت :

متأسفانه نشد باعث خوشحالی مردم شوم که البته نامزدی گل من برای پورتو به چلسی در بین ۳ کاندید نهایی جایزه پوشکاش هم افتخار است . امیدوارم در زمانی دیگر بتوانم بازهم انتخاب شوم و دل مردم را شاد کنم.

گل مهدی طارمی به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یکی از نامزد های جایزه گل سال موسوم به پوشکاش انتخاب شده بود.

در مراسم THE BEST گل لاملا ، بازیکن تاتنهام در دیدار با آرسنال به عنوان برترین گل سال انتخاب شد و جایزه پوشکاش را دریافت کرد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز