دبیر حزب اراده ملت مازندران: فرماندار جدید ساری مدیر جهادی و دغدغه‌مند رفع مشکلات مردم است


دبیر حزب اراده ملت مازندران: فرماندار جدید ساری مدیر جهادی و دغدغه‌مند رفع مشکلات مردم است

ساری - ایرنا - دبیر حزب اراده ملت در مازندران با استقبال از انتصاب نخستین فرماندار استان در دولت سیزدهم ، گفت : آ قای محمدعلی نوبخت که به عنوان فرماندار جدید شهرستان ساری منصوب شده ، مدیری جهادی، عمل‌گرا و دغدغه‌مند رفع مشکلات اقشار مردم است.

کاظم جمالیان روز سه‌شنبه در تماس تلفنی با خبرنگار ایرنا خواستار انعکاس دیدگاه حزبش در باره انتصاب نخستین فرماندار مازندران در دولت سیزدهم شد و بر ضرورت تداوم خط مشی انتخاب فرمانداران و مدیران سایر دستگاه های اجرایی استان و شهرستان ها از میان افراد توانمند دارای دغدغه برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

وی افزود: آقای نوبخت را سال‌ها است که می‌شناسم و می‌دانم مدیر توانمندی است و هرکاری از دستش برآید برای گره‌گشایی از مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد.

جمالیان گفت : فرماندار جدید ساری اهل مطالعه است ، رویکرد فعالیت جهادی برای افزایش رفاه اجتماعی و رفع مشکلات زیرساختی مرکز استان را دارد و می توانم به جرات بگویم که با نگاه جامعی که دارد دستاوردهای خوبی را برای ساری به ارمغان خواهد آورد.

دبیر حزب اراده ملت در استان مازندران اضافه کرد : نوبخت با جدیت دغدغه رفع گرفتاری‌های مردم را دارد و به نوعی گوش شنوای آحاد جامعه است و همه ما خواهان پیشرفت و توسعه مرکز استان هستیم و دست همکاری به سمت ایشان دراز می‌کنیم و آماده ایم برای توسعه و پیشرفت ساری که متاسفانه با موانع و مشکلاتی مواجه است در کنارش باشیم.

جمالیان گفت : حزب اراده ملت در استان مازندران از انتصاب فرماندار جدید ساری و خط مشی دولت در اینگونه انتخاب ها که مدیرانش دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند ، استقبال می کند و آماده هرگونه همکاری با با فرماندار مرکز استان هستیم.

محمدعلی نوبخت نخستین فرماندار منتخب دولت سیزدهم در مازندران محسوب می شود که حکمش اوایل هفته جاری از سوی وزیر کشور صادر شده ولی نشست معارفه اش قرار است عصر امروز برگزار شود.

پیش از این تنها جا به جایی صورت گرفته در فرمانداری های مازندران در دولت سیزدهم انتصاب سیدعباس حسینی به عنوان سرپرست فرمانداری آمل بود.

محمدعلی نوبخت، فرزند سردار شهیدِ تقی نوبخت، سابقه ۱۷ سال سابقه کار اجرایی دارد و در سوابق مدیریتی وی مدیرکلی بازرسی و حقوقی استانداری گلستان، مشاور استاندار، دبیر هیأت بازرسی انتخابات، معاونت حراست راه آهن شمال کشور، بازرس ویژه رئیس‌جمهور در مازندران در فاصله سال‌های ۸۴ تا ۸۶ ، عضویت در هسته گزینش استانداری و هیا نظارت بر انتخابات شوراها به چشم می‌خورد.

مراسم معارفه فرماندار جدید ساری امروز ساعت ۱۵ با حضور استاندار مازندران در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی مازندران برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !