دتها منتظر حضور در رخداد بزرگ جام ملتها بودیم؛/ طاهرخانی: برای تحقق رویاهایمان در هند هستیم


دتها منتظر حضور در رخداد بزرگ جام ملتها بودیم؛/ طاهرخانی: برای تحقق رویاهایمان در هند هستیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان از آمادگی مناسب ملی‌پوشان برای حضور در جام ملت‌ها سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که او و همبازیانش بتوانند نمایش خوبی در هند داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صحبت‌های مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان نوبت به بهناز طاهرخانی کاپیتان تیم رسید تا در کنفرانس خبری پیش از بازی با هند صحبت کند و او نیز درباره شرایط تیم ملی و آمادگی همبازیانش صحبت‌هایی را در جمع خبرنگاران داشت.

طاهرخانی در بخش اولیه صحبت‌هایش گفت: همه ما آماده هستیم با انگیزه بالا به مصاف هند برویم؛ دختران فوتبالیست ایران انگیزه بالایی دارند، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و منتظر شروع رقابتهای جام ملتهای فوتبال آسیا هستیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان با اشاره به صحبت‌های ایراندوست ادامه داد: همانطور که سرمربی تیم ملی فوتبال زنان گفت، مدت زمان زیادی از تاسیسش نمی گذرد و برای اولین بار در این تورنمنت بزرگ شرکت می کند؛ آینده خوبی برای فوتبال ایران تصور می کنم، راه زیادی داریم اما برای موفقیت ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

بهناز طاهرخانی درباره رویا پردازی رسیدن به جام ملت‌ها و انگیزه‌های درخشیدن در این تورنمنت گفت: تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در جام ملتهای فوتبال آسیا شرکت می کند؛ مدت‌ها منتظر حضور در این تورنمنت بودیم و اکنون وقتش است که به خواسته‌های خود برسیم و مطمئنم فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاریم.

طاهرخانی در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره آنالیزهای انجام شده از هند گفت: چند تا از بازیکنان در بازی‌های باشگاهی و دیگر ملی‌پوشان تجربه بازی برابر هند را دارند؛ ما با انگیزه مقابل این تیم به میدان خواهیم رفت. این تیم را آنالیز و نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کرده و منتظر روز بازی هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی