طاهرخانی: مدت‌ها منتظر حضور در جام ملت‌های آسیا بودیم/ با انگیزه به مصاف هند می‌رویم


طاهرخانی: مدت‌ها منتظر حضور در جام ملت‌های آسیا بودیم/ با انگیزه به مصاف هند می‌رویم

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: ما با انگیزه مقابل این تیم به میدان خواهیم رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ بهناز طاهرخانی، کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران پیش از دیدار برابر تیم ملی فوتبال بانوان هند اظهار داشت: همه ما آماده هستیم که با انگیزه بالا به مصاف هند برویم. دختران فوتبالیست ایران انگیزه بالایی دارند، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و منتظر شروع رقابتهای جام ملتهای فوتبال آسیا هستیم.

وی ادامه داد: همانطور که سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت، مدت زمان زیادی از تاسیسش نمی گذرد و برای اولین بار در این تورنمنت بزرگ شرکت می کند. آینده خوبی برای فوتبال ایران تصور می کنم، راه زیادی داریم اما برای موفقیت ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان عنوان داشت: تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در جام ملتهای فوتبال اسیا شرکت می کند. مدتها منتظر حضور در این تورنمنت بودیم. اکنون وقتش است که به خواسته های خود برسیم و مطمئنم فوتبال خوبی را به نمایش می گذاریم.
وی در پایان در خصوص آنالیز هند و بازی تیم فوتبال سیرجان در رقابتهای باشگاهی آسیا گفت: چند تا از بازیکنان در بازیهای باشگاهی و دیگر ملی پوشان تجربه بازی برابر هند را دارند. ما با انگیزه مقابل این تیم به میدان خواهیم رفت. این تیم را آنالیز و نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کرده و منتظر روز بازی هستیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق