دلیل جدایی این استقلالی فاش شد


دلیل جدایی این استقلالی فاش شد

یک رسانه اوکراینی دلیل جدایی اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم زوریا لوهانسک را فاش کرد. نوشته دلیل جدایی این استقلالی فاش شد...

دلیل جدایی این استقلالی فاش شد

دلیل جدایی اللهیار صیادمنش از باشگاه اوکراینی فاش شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | 16:15
دلیل جدایی این استقلالی فاش شد

یک رسانه اوکراینی دلیل جدایی اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم زوریا لوهانسک را فاش کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی که به صورت قرضی و به مدت یک فصل و نیم از تیم فنرباغچه ترکیه در تیم زوریا لوهانسک اوکراین بازی می‌کرد، در نهایت از این تیم جدا شد و به فنرباغچه بازگشت.

صیادمنش عملکرد قابل توجهی در زوریا داشت و این باشگاه هم خواهان فعال کردن بند دائمی قراردادش بود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و مهاجم ایران به فنرباغچه بازگشت؛ هرچند که هنوز تکلیفش در فنرباغچه هم مشخص نیست و احتمال دارد یک انتقال دیگر را تجربه کند.

با گذشت کمتر از یک ماه از جدایی اللهیار صیادمنش از تیم زوریا، سایت meta-ratings اوکراین دلیل فعال نشدن بند خرید دائمی مهاجم ۲۰ ساله را فاش کرد.

به نوشته این سایت، بند خرید دائمی صیادمنش ۳ میلیون یورو بوده و فنرباغچه هم شرط گذاشته بود که زوریا باید این مبلغ را یکجا پرداخت کند. مدیران باشگاه زوریا ه بعد از سنجیدن تمام جوانب، خواسته باشگاه ترکیه‌ای را رد کردند چون مبلغ درخواستی برای صیادمنش نزدیک به ۶۰ درصد بودجه سالانه زوریا بوده است.

رسانه اوکراینی در این خبر تاکید کرده است که حتی زمانی که «آندری لونین» از این تیم راهی رئال مادرید شد، در سه پرداخت ۳ میلیون یورویی با این باشگاه اوکراینی تسویه حساب کرد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر