مربی یزدی هدایت تیم‌ملی اسکواش مردان ایران را به دست گرفت


مربی یزدی هدایت تیم‌ملی اسکواش مردان ایران را به دست گرفت

یزد- ایرنا- مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: سید محمدحسین جعفری ندوشن به عنوان مربی تیم‌ ملی مردان(بزرگسالان) اسکواش ایران انتخاب شد و هدایت فعالان این رشته را تا خردادماه سال آینده به عهده دارد .

محمود حاجی‌حسینی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخاب جعفری از سوی شورای سیاستگذاری تیم‌های ملی فدراسیون افتخاری برای ورزش استان یزد است.

وی ادامه داد: حضور مربیان و بازیکنان یزد در تیم ملی و فدراسیون‌های مختلف نقش مهمی در ایجاد انگیزه و توسعه ورزش یزد دارد و از ورزشکاران، مدال‌آوران و قهرمانان حمایت می‌شود.

جعفری ندوشن کارشناس ارشد مدیریت شهری، دارای سوابق قهرمانی و ملی در اسکواش، کمک مربی تیم‌ملی و دارای مدارک سطح ۲ مربیگری جهانی، دبیر و مربی اسکواش هیات شهرستان یزد و متولد ۱۳۶۷ است و بارها به تیم‌ملی دعوت شد.

جعفری در گام نخست مربیگری تیم تا پایان خرداد سال ۱۴۰۱ شمسی به همراه مجیدروحانی مربی ارشد تیم‌ملی سکان هدایت بزرگسالان را به دست گرفت.

از یزد ۲ تیم اسکواش مردان و یک تیم بانوان در لیگ برتر کشور رقابت می‌کند و هم‌اکنون حدود ۳۰۰ نفر در این رشته فعالیت دارند.

استان یزد با یک‌ میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر