سهام رنو «سبز» است


سهام رنو «سبز» است

عملکرد خوب برندهای با ارزش‌تر رنو به کاهش افت کلی فروش سالانه گروهی این خودروساز فرانسوی در سراسر جهان کمک کرد زیرا تمرکز آن بر مدل‌های سودآورتر نتیجه‌بخش خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، فروش گروه خودروسازی رنو در سرتاسر جهان برای سومین سال متوالی در سال ۲۰۲۱ کاهش یافت و علت آن مشکلات مربوط به عرضه تراشه‌های مورد استفاده در خودروها بود.

به گزارش رویترز، فروش برند رنو ۵.۳ درصد کاهش و سهام رنو حدود ۲ درصد افزایش یافت اما لوکا دی مئو، مدیر عامل رنو گفت: فروش خودروهای سواری و خودروهای سبک با ۴.۵ درصد کاهش به دو میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۰۱ دستگاه رسیده است.

رنو در بیانیه‌ای اعلام کرد: سیاست فروش آغاز شده در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ منجر به افزایش سهم فروش در سودآورترین کانال‌ها می‌شود.

فابریس کامبولیو، رئیس تجاری برند رنو گفت: انتظار دارد برند رنو از نظر درآمد خالص به ازای هر مدل در سال ۲۰۲۲ افزایش یابد.

رنو می‌گوید که در پنج کشور اصلی اروپایی (فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا و بریتانیا) سهم فروش به مشتریان خرده‌فروشی را به میزان ۵۸ درصد داشته است که نسبت به سال ۲۰۱۹ و پیش از شروع همه‌گیری بیش از ۶ واحد افزایش یافته است.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان