سجادی: از نمایندگان ایران در المپیک زمستانی انتظار مدال نداریم/ هم‌کاری با چین را با هماهنگی وزارت‌امور‌خارجه در برنامه خواهیم داشت


سجادی: از نمایندگان ایران در المپیک زمستانی انتظار مدال نداریم/ هم‌کاری با چین را با هماهنگی وزارت‌امور‌خارجه در برنامه خواهیم داشت

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وزارت امور خارجه کشورمان و وزیر محترم برنامه‌ریزی کرده‌ایم که سرفصل‌هایی را در دستور کار همکاری با چین قرار بدهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی کودکان ایرانی به مناسبت المپیک زمستانی ۲۰۲۲ با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک، سفیر چین و مسئولان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد.

سیدحمید سجادی در مراسم افتتاحیه برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت المپیک زمستانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشورمان ۳ نماینده در المپیک زمستانی و هیات همراهی متشکل از مربی و سرپرست در این رویداد خواهد داشت. ان‌شاالله من هم توفیق داشته باشم به اتفاق رئیس کمیته ملی المپیک بین ۲ تا ۳ روز در محل برگزاری رقابت‌ها هم از بازی‌ها دیدن کنیم و هم جلساتی برای دیدار با همکاران عزیزمان در سطح بین‌المللی و قاره آسیا مخصوصا با مسئولان و مقامات کشور میزبان چین داشته باشیم.
وی در ادامه تصریح داشت: از برگزارکنندگان این برنامه و به خصوص سفارت چین تشکر می‌کنم. سفیر محترم چین فعالیت‌های بسیار ارزشمندی را در کشور ما آغاز کرده و من سوابق این تعاملات را که مطالعه می‌کردم، به این فعالیت‌ها افتخار کردم. البته دیروز میزبان‌شان بودم و جلسه مفصل و بسیار خوبی را در خدمت آقای سفیر داشتیم و گزارشش را ان شاالله فردا در هیات دولت تقدیم خواهم کرد. با وزارت امور خارجه کشورمان و وزیر محترم، حسین امیرعبداللهیان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که سرفصل‌هایی را در دستور کار همکاری قرار دادیم.
سجادی هم‌چنین عنوان داشت: به نظرم فصل جدیدی از همکاری‌های دو کشور در زمینه ورزش و جوانان پیش روی ماست؛ پیشاپیش آرزوی توفیق برای دو کشور می‌کنم و امیدوارم این نوع تعاملات و همکاری‌ها سرمنشا کارهای خیر و اتفاقات ارزشمند در حوزه ورزش و جوانان برای دو کشور باشد. امروز هم این برنامه هنری و فرهنگی اجتماعی که به ابتکار سفارت چین بود؛ برای من بسیار ارزشمند بود، چون محتوا و مفهوم کار در خصوصی المپیک زمستانی بود و به کودکان اختصاص داشت که جوانان آینده ما هستند.
او تأکید داشت: اتفاقا با این نوع کارها می‌توانیم اثرات ارزشمندی را در ورزش در ذهن این عزیزان حک کنیم. این نوع تعاملات و توافق‌هایی که بین دو کشور است، سرفصل جدیدی از همکاری‌های ماست و افق بسیار ارزشمندی را پیش روی خودم برای دو کشور می‌بینم.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان داشت: اگر توفیق حضور پیدا کنم، اولین تجربه من از بازی‌های زمستانی در چین خواهد بود و بسیار مشتاقم که از نزدیک این حضور را تجربه کنم. برگزاری این رویدادها نیاز به تکنولوژی خاص دارد و کشور چین بسیاری رویدادهای خوبی را میزبانی کرده. امیدوارم این مسابقات هم به بهترین شکل برگزار شود.
وی در پایان گفت: انتظارمدال نداریم. در آغاز ورزش های زمستانی هستیم ولی مطمئنم نمایندگان کشورمان با تعصب و غیرتی که دارند بهترین نتیجه شخصی شان را به نمایش خواهند گذاشت.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟