مهرام اولین شکست خود را تجربه کرد/ برتری آویژه صنعت با اختلاف 2 امتیاز


مهرام اولین شکست خود را تجربه کرد/ برتری آویژه صنعت با اختلاف 2 امتیاز

تهران- ایرنا- شاگردان «مصطفی هاشمی» در تیم مهرام دومین دیدار خود از مرحله دوم گروهی بسکتبال را با شکست مقابل آویژه صنعت به پایان رساندند.

به گزارش ایرنا، در نخستین بازی امروز (سه‌شنبه) از گروه دوم و از ساعت ۱۴:۱۵ دو تیم مهرام و آویژه صنعت پارسا مشهد در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۸۵ بر ۸۳ به سود شاگردان نبوشا کنزوویچ به پایان رسید.

آویژه صنعت در این دیدار و در کوارترهای اول و دوم با نتایج ۲۷ بر ۱۸ و ۲۹ بر ۲۲ پیروز شد و مهرام نیز کوارترهای سوم و چهارم را با نتایج ۲۰ بر ۱۶ و ۲۳ بر ۱۳ به سود خاتمه داد اما تلاش شاگردان هاشمی کفایت نکرد تا این تیم تنها با اختلاف ۲ امتیاز دومین بازی خود را با شکست پشت سربگذارد.

برایان استار با ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۶ پاس گل برای نماینده مشهد و هولمان با ۲۲ امتیاز و ۹ ریباند از مهرام موثرترین بازیکنان این دیدار بودند. مهرام در نخستین دیدار خود در این مرحله موفق شده بود ۸۴ بر ۵۹ خانه بسکتبال خوزستان را شکست بدهد و آویژه صنعت نیز ۸۶ بر ۸۱ مس کرمان را از پیش رو برداشته بود.

در دومین دیدار امروز و از همین گروه خانه بسکتبال خوزستان با مس کرمان روبه‌رو خواهد شد.

رقابت‌های مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال به صورت رفت و برگشت و در چهار گروه دنبال می‌شود. در گروه C تیم های شهرداری گرگان، صنعت مس رفسنجان، کاله و اکسون، در گروه D مهرام، مس کرمان، آویژه صنعت پارسا و خانه بسکتبال خوزستان، در گروه E شمیدرقم، نظم آوران سیرجان، رعد پدافند هوایی و نیروی زمینی و در گروه F تیم های ذوب آهن، فولاد مبارکه سپاهان، پالایش نفت آبادان و صنایع هرمزگان قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر