می توانستیم با گل‌های بیشتر نفت‌مسجدسلیمان را شکست دهیم


می توانستیم با گل‌های بیشتر نفت‌مسجدسلیمان را شکست دهیم

دروازه بان تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر معتقد است که تیمش می توانست با گل های بیشتر نفت مسجدسلیمان را شکست دهد.

تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ۲۸ دی ماه موفق شد از سد تیم نفت مسجدسلیمان بگذرد و به مرحله بعد صعود کند.

مهدی امیری که در این بازی چند واکنش خوب درون دروازه تیم ماهشهر داشت در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: خدا را شکر می کنم که زحمات تمام بازیکنان و مجموعه تیم و باشگاه جواب داد. خدا به تمام زحمات ما نگاه کرد و توانستیم برنده این بازی باشیم.

وی بیان کرد: می توانستیم با گل های بیشتر نفت مسجدسلیمان را شکست دهیم و خدا را شکر می کنم که توانستم سهم کوچکی در این برد داشته باشم. به هر موفقیتی که می رسیم نتیجه تلاش تک تک اعضای تیم است و افتخار می کنم که در این تیم بازی می کنم.

دروازه بان تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: امیدوارم بردهای ما ادامه داشته باشد و هم در جام حذفی صعود داشته باشیم و هم بتوانیم تیم خلیج فارس ماهشهر را به لیگ یکی برسانیم.

وی درباره موفقیتش درون دروازه تیم ماهشهر در بازی امروز نیز عنوان کرد: این اتفاقات نتیجه زحمات همه اعضای تیم است. ما دو مربی گلر عالی داریم که بسیار زحمت می کشند و مطمئنا هر گلر دیگری امروز جای من درون دروازه بود به همین صورت عالی کار می کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...