فرماندار بردسکن بر لزوم مطالبه‌گری خبرنگاران تاکید کرد


فرماندار بردسکن بر لزوم مطالبه‌گری خبرنگاران تاکید کرد

مشهد- ایرنا- فرماندار بردسکن گفت: خبرنگاران برای توسعه و پیشرفت شهرستان از مطالبه گری دست برندارند و از تیترهای مطالبه گرانه در حوزه‌های مختلف استفاده کنند تا مدیران را نسبت به وضعیت شهرستان و رفع مشکلات آن حساس تر کنند.

علی دهقان زاده روز سه شنبه در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به مدت یک هفته ای حضور خود در بردسکن به عنوان فرماندار این شهرستان افزود: طی همین مدت تمامی مطالبات شهرستان به مدیران استانی گوشزد شده است.

وی ادامه داد: وضعیت نامناسب جاده‌ها، بیمارستان ولی عصر(عج)، دانشگاه پیام نور، مشکلات حوزه جهادکشاورزی، استقلال و استقرار نداشتن برخی از ادارات و درمانگاه تامین اجتماعی و راه اندازی پایگاه انتقال خون ثابت از مهم ترین مطالبات شهرستان بردسکن است.

فرماندار بردسکن گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید هر یک در حوزه کاری خود طوری عمل کنند که توسعه و پیشرفت شهرستان سرعت بخشیده شود.

دهقان زاده افزود:ملاک در انتخاب مجموعه مدیریتی شهرستان بردسکن فقط کار است و از انتخاب نیروهای بومی توانمند در مجموعه مدیریتی شهرستان استقبال می شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به سرمایه گذاری و اشتغال و تولید در این شهرستان ادامه داد: خاکریز اصلی کشور، اقتصاد است و زیربنای اقتصاد، تولید است و صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات چهار پایه اصلی اقتصاد هستند از این رو حوزه اقتصاد و تولید سرلوحه کار اینجانب است و همه مدیران موظفند در حوزه تولید و اشتغال با توجه به تاکید مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی دریغ نکنند و از حضور و فعالیت صاحبان سرمایه هم استقبال می شود.

بردسکن در فاصله ۲۹۲ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!