لیگ برتر بسکتبال؛ مس کرمان اولین برد خود را کسب کرد


لیگ برتر بسکتبال؛ مس کرمان اولین برد خود را کسب کرد

تهران- ایرنا- مس کرمان دومین دیدار خود از مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال را با پیروزی پشت سرگذاشت.

به گزارش ایرنا، در دومین دیدار امروز (سه‌شنبه) از مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال تیم‌های خانه بسکتبال خوزستان و مس کرمان رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۷۵ بر ۶۹ به سود نماینده کرمان خاتمه یافت.

در این دیدار صنعت مس کرمان کوارترهای اول، دوم و چهارم را با نتایج ۱۴ بر ۱۲، ۲۴ بر ۲۱ و ۲۱ بر ۱۳ به پایان برد و کوارتر سوم را با نتیجه ۱۶ بر ۲۳ به حریف واگذار کرد. در این دیدار ثابتی از خانه بسکتبال خوزستان با ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ پاس گل و ویلیامز از مس کرمان با ۲۴ امتیاز و ۴ پاس گل موثرترین بازیکنان زمین بودند.

در ادامه دیدارهای لیگ بسکتبال فردا (چهارشنبه) و از گروه دوم، پالایش نفت آبادان به مصاف ذوب‌آهن می‌رود و صنایع هرمزگان با فولاد مبارکه سپاهان دیدار خواهد داشت.

رقابت‌های مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال به صورت رفت و برگشت و در چهار گروه دنبال می‌شود. در گروه C تیم‌های شهرداری گرگان، صنعت مس رفسنجان، کاله و اکسون، در گروه D مهرام، مس کرمان، آویژه صنعت پارسا و خانه بسکتبال خوزستان، در گروه E شمیدرقم، نظم آوران سیرجان، رعد پدافند هوایی و نیروی زمینی و در گروه F تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد مبارکه سپاهان، پالایش نفت آبادان و صنایع هرمزگان قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا