جوان مست، پدرش را سلاخی‌کرد!


جوانی در مشهد پس از مصرف مشروبات الکلی به سوی پدرش هجوم برد و او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند. به گزارش خراسان، این ماجرا در دقایق اولیه بامداد روز گذشته زمانی لو رفت که تلفن پلیس 110 به صدا درآمد و خبر جنایتی...

جوانی در مشهد پس از مصرف مشروبات الکلی به سوی پدرش هجوم برد و او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.

به گزارش خراسان، این ماجرا در دقایق اولیه بامداد روز گذشته زمانی لو رفت که تلفن پلیس 110 به صدا درآمد و خبر جنایتی هولناک نیروهای انتظامی را به تکاپو انداخت.

در پی اعلام این خبر، بلافاصله گروهی از ماموران کلانتری سناباد مشهد عازم منزل ویلایی در خیابان قاضی طباطبایی 19 شدند و با تایید درستی خبر، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند. دقایقی بعد با حضور قاضی «محمود عارفی راد» و گروه تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل وقوع جنایت، تحقیقات در این باره آغاز شد .

جسد مربوط به مردی حدود 60 ساله بود که در کنار اپن آشپزخانه قرار داشت و آثار ضربات متعدد چاقو بر پیکرش خودنمایی می کرد.

این درحالی بود که پسر 30 ساله مقتول نیز بیهوش کف اتاق افتاده بود و بوی نامطبوع مشروبات الکلی از دهانش خارج می شد.

در همین حال مشخص شد که «نوید» (پسر مقتول) پس از هجوم مرگبار به سوی پدرش او را با وارد آوردن ضربات چاقو سلاخی کرده و خودش نیز زخمی شده است!

در ادامه تحقیقات و با کشف بطری مشروبات الکلی در گوشه اتاق، جسد مرد مذکور که «م- الف» نام داشت با دستور قاضی عارفی‌راد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و پسر 30 ساله وی نیز توسط کارآگاهان اداره جنایی آگاهی بازداشت شد تا بررسی های تخصصی درباره انگیزه و علت این جنایت هولناک صورت گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس