18 کمیته کاری دهه فجر در خرمشهر فعال شد


18 کمیته کاری دهه فجر در خرمشهر فعال شد

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت:به منظور مردمی برگزار کردن جشن های دهه فجر 18 کمیته کاری در خرمشهر فعال شد.

به گزارش ایرنا نادر عمیدزاده عصر سه‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه خرمشهر اظهار داشت: مردم، اساس انقلاب اسلامی هستند و وظیفه دولت و همه ارکان نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم به ویژه مردم شهرستان خرمشهر است.

وی با بیان اینکه مسئولان کمیته‌های دهه مبارک فجر باید برنامه‌های خود را به دبیرخانه ستاد بزرگداشت و شورای هماهنگی اعلام کنند گفت: در حال حاضر دستورالعمل کمیته های 18 گانه به ادارات ارسال شده است و بحث تبلیغاتی محیطی توسط شهرداری که متولی فضاسازی و تبلیغات است باید از ابتدای بهمن کار خود را آغاز کند.

وی مشارکت مردم را در این برنامه‌ها مهم دانست و افزود: مردمی بودن و مردم سالاری بودن نظام از ویژگیهای انقلاب است که با برنامه ریزی‌های مناسب و با در نظر گرفتن شرایط خاص امسال باید از حضور مردم هم به درستی استفاده شود.

امام جمعه خرمشهر در این نشست ولایت محوری و حفظ نظام جمهوری اسلامی را مهم دانست و گفت: برگزاری مراسم دهه فجر با رویکرد مردمی برگزار شود.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور افزود: برگزاری مراسم دهه فجر به واسطه فراگیری کرونا به صورت محدود برگزار می‌شود ولی امسال پیش بینی می شود با توجه به کاهش تعداد ابتلا راهپیمایی ۲۲ بهمن با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شود.

وی هماهنگی کمیته‌ها و دستگاههای متولی در سطح شهرستان را ضروری دانست و گفت: باید به دستورالعمل های ابلاغی دقت بیشتری شود و پیشنهاد می‌کنم پشتیبانیبه صورت متمرکز و شفاف باشد.

حجت‌الاسلام عادل‌پور بیان داشت: خدمت به مردم در دستگاهها به خصوص دستگاههای خدمات رسان باید چشمگیر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دزدِ بهادر