لزوم استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگری در بدنه مدیریتی


لزوم استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگری در بدنه مدیریتی

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران با اشاره به پتانسیل‌های جامعه ایثارگری، بر لزوم استفاده از این ظرفیت در حوزه فعالیت‌های اجتماعی تاکید کرد.

امیرالله شمقدری در اولین نشست هم‌اندیشی تشکل‌های ایثارگران استان که با موضوع بررسی شبکه مسائل ایثارگران در محل سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نخبگان و متخصصین زبده بسیاری در جامعه ایثارگری حضور دارند که استفاده از این ظرفیت بالقوه در بدنه تصمیم‌سازی و مدیریتی استان امری لازم به شمار می‌رود.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران با اشاره به پتانسیل‌های جامعه ایثارگری و لزوم توانمندسازی آن‌ها افزود: امروز آنچنان که باید از جامعه ایثارگری و خصوصا فرزندان ایثارگر به عنوان اقشاری گرانقدر در بدنه اجتماع، استفاده نشده است؛ لذا ضرورت دارد در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و پویایی جامعه از ظرفیت تاثیرگذار آن‌ها بهره برد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در این جلسه مسئولان تشکل‌های ایثارگران استان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و انتظارات خود را برای بهبود تعامل بخشی میان جامعه ایثارگری مطرح کردند.

مقوله اشتغال فرزندان ایثارگران، رفع مشکلات درمان و بیمه‌ای ایثارگران، هم افزایی و انسجام جامعه ایثارگری استان، تاکید بر توانمندسازی جامعه ایثارگران و نیز لزوم نقش آفرینی موثر ایثارگران در فعالیت‌های اجتماعی استان بخشی از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

دومین نشست هم‌اندیشی تشکل‌های ایثارگران استان خراسان رضوی، اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...