جبهه وسیع مقاومت، برکت شهدای بدر است


جبهه وسیع مقاومت، برکت شهدای بدر است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه جبهه وسیع مقاومت، نتیجه آن کاری است که در دهه شصت شهید دقایقی و شهدای دیگری از عراق و ایران پایه گذاری شد، گفت: آن موقع این مجموعه در سپاه 9 بدر تشکیل شد و الان جبهه وسیع مقاومت که به جغرافیای آن اضافه می‌شود، به نوعی از برکت‌های این شهدا است.

سردار علی فدوی در حاشیه یادواره سرلشکر پاسدار شهید اسماعیل دقایقی و شهدای سپاه ۹ بدر که امروز سه شنبه ۲۸ دی در مجتمع فجر سپاه برگزار شد، گفت: برای کسانی که در زمان جنگ تحمیلی در خوزستان بودند، هر فرصتی که برای حضور مجدد در این استان پیش بیاید، موجب خوشحالی و افتخار است. خاصه که در این سفر، علاوه بر برنامه کاری، در یادواره شهید دقایقی و شهدای بدر حضور پیدا کردم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مهم این است که شهید دقایقی و شهدای بدر مطلع کار بزرگی شدند که ادامه آن یک کار بزرگی است که الان نیز وجود دارد، یعنی جبهه وسیع مقاومت.

سردار فدوی گفت: جبهه وسیع مقاومت، نتیجه آن کاری است که در دهه شصت توسط عزیزانی پایه‌گذاری شد که شهید دقایقی و شهدای دیگری از عراق و ایران از جمله آنها بودند. آن موقع این مجموعه در سپاه ۹ بدر تشکیل شد و الان جبهه وسیع مقاومت که به جغرافیای آن اضافه می‌شود، به نوعی از برکت‌های این شهدا و افتخاری برای این شهدا و رزمندگانی است که هنوز این کار را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها