سند جعلی اعضای باند را لو داد


راز فعالیت مجرمانه اعضای باند جعل اسناد و مدارک زمانی برملا شد که یکی از اعضای باند تصمیم گرفت با سند جعلی برادرش را از زندان آزاد کند. به گزارش ایران، چندی قبل مرد میانسالی که پسرش به اتهام سرقت از خانه‌های ویلایی غرب و...

راز فعالیت مجرمانه اعضای باند جعل اسناد و مدارک زمانی برملا شد که یکی از اعضای باند تصمیم گرفت با سند جعلی برادرش را از زندان آزاد کند.

به گزارش ایران، چندی قبل مرد میانسالی که پسرش به اتهام سرقت از خانه‌های ویلایی غرب و شمال غرب پایتخت بازداشت شده بود به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ویژه سرقت رفت تا پسرش را با سند آزاد کند.

بدین ترتیب پس از هماهنگی‌های قضایی، موافقت شد متهم با وثیقه 500 میلیون تومانی آزاد شود،اما زمانی که مدیر دفتر شعبه هفتم در حال بررسی مدارک وی بود پی برد مهر روی برگه با مهر شعبه همخوانی ندارد و همین مسأله باعث شک وی به اصالت سند شد.

بلافاصله استعلامات لازم انجام و در بررسی‌ها مشخص شد که سند جعلی است. بدین ترتیب تحقیقات از مرد میانسال آغاز و مشخص شد که پسر دیگر مرد میانسال به همراه دو دوستش اقدام به جعل اسناد می‌کنند.

با اظهارات مرد میانسال، پسرش و دو همدست او بازداشت شدند و تحقیقات نشان می‌داد متهمان که اعضای یک باند هستند با تهیه اسناد و مهرهای جعلی، اقدام به صدور اسناد جعلی و برگه‌های کارشناسی جعلی کرده و در اختیار خانواده متهمان قرار می‌دادند تا زندانیانشان را آزاد کنند و آنها در ازای این کار از مشتری‌ها مبالغی از 10 تا 100 میلیون تومان می‌گرفتند.به دستور بازپرس افراسیاب رفیع‌زاده، تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی اعضای این باند جعل ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی