دنی آلوس:/ دردناک است که بارسلونا به اینجا رسیده


دنی آلوس:/ دردناک است که بارسلونا به اینجا رسیده

دنی آلوس، مدافع برزیلی بارسلونا ابراز امیدواری کرد شرایط این تیم در آینده بهبود یابد.

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس، مدافع 38 ساله و برزیلی یکی از خرید بارسلونا در فصل زمستان بوده که شروع خوبی را در بازگشت به نوکمپ تجربه کرده است. لیونل مسی، بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا در فصل تابستان سال گذشته از این تیم جدا شد و دنی آلوس ابراز امیدواری کرد این ستاره آرژانتینی روزی در لباس بارسا از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

دنی آلوس:/ دردناک است که بارسلونا به اینجا رسیده

دنی آلوس گفت: "دردناک است که ببینیم بارسا به اینجا رسیده، اما ما باید روی راه حل تمرکز کنیم تا متوجه شویم چگونه باید بارسلونا دوباره به شرایط عادی خود بازگردد. هنگام پوشیدن لباس این تیم، باید بدانید که چگونه به آن احترام گذاشته و از این پیراهن دفاع کنید.

جدایی لیونل مسی از بارسلونا؟ او نه تنها بهترین بازیکن باشگاه، بلکه بهترین بازیکن تاریخ است و نبود او در بارسلونا عجیب است، اما خیلی وقت‌ها همه چیز آن‌طور که ما دوست داریم پیش نمی رود. خیلی خوب می شود اگر لیونل مسی در بارسلونا دوران ورزشی خود را به پایان برساند. خداحافظی در بارسلونا می تواند هدیه بزرگی برای مسی باشد. البته یک بار من و مسی به هم گفتیم تیمی بهتر از بارسلونا وجود ندارد و امیدوارم خود من نیز اینجا بازنشسته شوم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام