برگزاری حضوری کلاس‌ها و آزمون‌ها یک تصمیم قطعی است


برگزاری حضوری کلاس‌ها و آزمون‌ها یک تصمیم قطعی است

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه برگزاری حضوری مراکز آموزشی از خسارت راهبردی جلوگیری می‌کند، گفت: این موضوع به عنوان یک تصمیم ملی باید دنبال شود و برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌ها به شکل حضوری، یک تصمیم قطعی است.

یعقوبعلی نظری در نشست هماهنگی نحوه فعالیت مراکز آموزشی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه برگزاری کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری تنها به دلیل کرونا بود و اکنون با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون گسترده، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز و مجموعه‌های آموزشی باید به شکل حضوری تشکیل شوند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه برگزاری حضوری مراکز آموزشی از خسارت راهبردی جلوگیری می‌کند، افزود: این موضوع به عنوان یک تصمیم ملی باید دنبال شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری جلسه فوق، تاکید بر این تصمیم ملی و هماهنگی‌ها بود. در این راستا برگزاری کلاس‌ها و آزمون به شکل حضوری تصمیم قطعی است و وظیفه داریم این امر را منعکس کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نظری با بیان اینکه سیاست ما در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا این است که از اعمال محدودیت کلی عبور کنیم، تاکید کرد: همه دانشگاه‌های استان برای بهتر برگزار شدن حضوری کلاس‌ها و آزمون‌های امتحانی، جلسات تخصصی ویژه پروتکل‌های بهداشتی برگزار و میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مورد ارزیابی قرار دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟