چهره بسیار زیبای دختر سحر زکریا و تفاوت ظاهری شدید با مادرش !


چهره بسیار زیبای دختر سحر زکریا و تفاوت ظاهری شدید با مادرش !

دختر سحر زکریا که با مادرش تفاوت چهره دارد در شب تولدش عکسی به اشتراک گذاشته که با هم میبینیم .تفاوت چهره شدید دختر بزرگ سحر زکریا به مادرش در شب تولدش !

تفاوت چهره شدید دختر بزرگ سحر زکریا به مادرش در شب تولدش !

سحر زکریا در تاریخ دوم مهرماه ۱۳۵۲ در اراک بدنیا آمد.

سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تأترهای مختلف آزمود. اما شاید از بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش‌های نه‌چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد.

بازی در نقش همسر رابین‌هود در مجموعه طنز «قطار ابدی» تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامهٔ طنز «پاورچین» بود که هم استعدادهای نهفتهٔ بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.

او کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعه ویدیویی قهوه تلخ بازی کرده‌است.

سحر زکریا شب تولد دخترش را با کپشنی بسیار زیبا تبریک گفت :

ای عزیزترینم، ای تنها ترین بهانه برای ماندنم، ای زیباترین آواز زندگیم ، چه بی بهانه دوستت دارم ، از تو میخواهم چون کوه استوار، چون دریا زلال، چو باران بی دریغ، چو شیر پر ابهت، چو افسانه شیرین، چو باد آزاد، وچون یک زن به تمام معنا با وجود باشی، آنچنان که احدی نتواند تو را از پا درآورد ، به آنچه ایمان داری تا پای جان استوار بمان وهرگز به دلت ذره ایی شک راه مده، زادروزت مبارک ، دختر زیبای من ، زادروزت مبارک شیر زن آینده، امیدوارم برای تمام دختران سرزمینم این امکان فراهم شودکه زاد روزشان را جشن بگیرند،
در آخر( هر گونه توهین وخزعبلات مساویست با پلیس فتا) چون به زودی تمام کسانی که بی حرمتی کردند را اسکرین شات گرفته و ضیافتی دارم با همه در فتا)#زادروزت_خجسته #عشق#زندگی #دختران_ایرانی #نازرو

چهره بسیار زیبای دختر سحر زکریا و تفاوت ظاهری شدید با مادرش !


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا