12 استان برای اجرای فعالیت‌های فاخر پژوهشی سازماندهی شده اند


 12 استان برای اجرای فعالیت‌های فاخر پژوهشی سازماندهی شده اند

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه ​خواهران طلبه در آوردگاه جشنواره علامه حلی گوی سبقت را از طلاب برادر ربوده‌اند، گفت: 12 استان برای اجرای فعالیت‌های فاخر پژوهشی سازماندهی شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «فاطمه کبری متولیان» معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران، هیئت همراه و حجت الاسلام مهدی نجم مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان دیدار و گفت و گو کردند.

خواهران طلبه در آوردگاه جشنواره علامه حلی گوی سبقت را از طلاب برادر ربوده‌اند

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان این که پژوهش در حوزه های علمیه خواهران از رشد مطلوبی برخوردار است، اظهار داشت: آمارهای جشنواره علامه حلی حاکی از آن است که طلاب خواهر در عین اینکه در ابتدای مسیر تحقیق و پژوهش هستند اما در آوردگاه جشنواره علامه حلی گوی سبقت را از طلاب برادر ربوده‌اند.

وی افزود: کشورهای سلطه گر در حال از بین بردن نهاد خانواده هستند و حوزه های علمیه خواهران با توجه به رسالت‌های خود باید با پرداختن به رشته های مرتبط با مطالعات زن و خانواده و نیاز های جامعه، توطئه های دشمن را خنثی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: این نهضت نوپدید، وقتی مؤثر واقع خواهد شد که از همان پله های ابتدایی تلاش کند به سمت نظریه پردازی و ایده پردازی که از مهم ترین اهداف حوزه های علمیه خواهران است در حرکت باشد و در این راستا نیازهای مربوط به جامعه را مورد توجه قرار دهد.

۱۲ استان برای اجرای فعالیت های فاخر پژوهشی سازماندهی شده اند

در ادامه این دیدار خانم متولیان، معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران بیان داشت: پژوهش در حوزه های خواهران، همچون طفل نوپایی است که تازه شروع به حرکت کرده است و خدا را شاکر هستیم که طلاب خواهر در کنار وظیفه ذاتی خود توانسته اند رتبه های علمی قابل توجهی را در جشنواره حلی به خود اختصاص دهند.

وی تصریح کرد: ما شاهد هستیم که خواهران طلبه در کنار پرداختن به سایر وظایف، می توانند به تدبیر امورات علمی خویش بپردازند و این حرکت نوپدید با توجه به مسائل بانوان در حال گسترش است.

خانم متولیان افزود: در حال حاضر طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ۱۲ استان برای اجرای فعالیت های فاخر پژوهشی سازماندهی شده اند تا بتوانند فعالیت هایی همچون کرسی های علمی ـ ترویجی و همایش های معتبر را با توجه به نیاز های جامعه برگزار کنند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !