قیمت دلار و سکه اوج گرفت


قیمت دلار و سکه اوج گرفت

قیمت دلار در بازار ارز امروز بر مدار رشد قرار گرفت. این اسکناس آمریکایی عصر امروز 300 تومان نسبت به روز دوشنبه بالا تر رفت و با قیمت 27 هزار و 700 تومان معامله شد.

اما سرنوشت دلار در بازار متشکل ارزی نزولی بود. قیمت دلار در این بازار ۸۵ تومان از روز گذشته پایین تر بود و بر روی ۲۵ هزار و ۲۸۷ تومان قرار گرفت.

قیمت درهم در ساعات پایانی معاملات امروز نسبت به روز قبل ثابت ماند. درهم امروز با ۷ هزار و ۵۳۰ تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۲۷ هزارو ۶۵۷ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار تفاوت چندانی نداشت. بازار جهانی طلا امروز شاهد کاهش قیمت اونس طلا بود. این فلز زرد رنگ امروز بر روی ۱۸۱۱ دلار قرار گرفت که نسبت به روز گذشته کاهش ۹ دلاری را نشان می دهد. اما در بازار داخلی ایران قیمت دو فلز گران بها بر مدار افزایش قرار گرفت. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۴ هزار و ۷۰۰ تومان بر ارزش خود افزود و با ۱ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۳۰۰ تومان مبادله شد. قیمت سکه هم امروز ۲۰ هزار تومان از روز گذشته گران تر بود و با ۱۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان معامله شد. با احتساب قیمت ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز ۳.۵۵ درصد بود.

منبع: دنیای اقتصاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا