بیانیه گام دوم، مسیر حرکت نظام را در 40 سال آینده ترسیم کرده است


بیانیه گام دوم، مسیر حرکت نظام را در 40 سال آینده ترسیم کرده است

اهواز - ایرنا - اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: بیانیه گام دوم، مسیر حرکت نظام و انقلاب را در 40 سال آینده ترسیم نموده و چراغ راه حرکت انقلاب است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد سه شنبه شب در دیدار مسوولان گام دوم انقلاب خوزستان ضمن تقدیر از زحمات شورای راهبردی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک سند بالا دستی نظام است و نباید اجازه دهیم بر زمین بماند.

وی افزود: این بیانیه سند چشم انداز گام دوم انقلاب است که همه باید در جهت عملیاتی شدن آن گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: در میدان کار و عمل باید به بیانیه گام دوم انقلاب توجه و عمل نماییم و گره‌های موجود در تحقق عملی این منشور مهم و سند چشم انداز گام دوم انقلاب را از پیش رو برداریم.

وی اظهار داشت: همه کارها باید برای مردم و به نفع مردم و با هدف حل مشکلات مردم باشد؛ بیانیه گام دوم انقلاب نیز که توسط مقام معظم رهبری نوشته و برای جوانان و جامعه صادر شده است، مسیر حرکت نظام و انقلاب را در ۴۰ سال آینده ترسیم نموده و چراغ راه حرکت انقلاب است.

وی بیان کرد: لازم است همه با هم در جریان تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کرده و در میدان عمل گره‌گشایی کنیم.

همچنین در ادامه جلسه رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان گفت: ما به عنوان سربازان مقام معظم رهبری در مسیر عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان حرکت می کنیم.

هوشنگ صالح راد تصریح کرد: اکنون ما نیز در تحقق اهداف هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب در خوزستان از هیچ کار جهادی و شبانه روزی که خروجی آن به نفع مردم و نظام باشد، دریغ نخواهیم کرد و در این راه با توکل به خدا و خون شهدا در راه تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان خوزستان گام بر می‌داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...