بیانیه گام دوم انقلاب چراغ و نقشه راه همه ارکان نظام است


بیانیه گام دوم انقلاب چراغ و نقشه راه همه ارکان نظام است

اهواز - ایرنا - مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ و نقشه راه همه ارکان نظام است و اکنون برای ادامه مسیر انقلاب و رسیدن به عزت و سربلندی بیشتر و همچنین تحقق تمدن بزرگ اسلامی، باید بیش از گذشته تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی سه شنبه شب در دیدار با رییس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان در رابطه با عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه‌های استان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تنظیم بیانیه گام دوم انقلاب شأن ولایت خود را نشان دادند و بی‌شک یکی از مزیت‌های اصلی این بیانیه پشتوانه ولایی آن است.

وی افزود: این بیانیه نقشه راه برای کشور و نسل‌های آینده است که ضرورت دارد در سطح جامعه و به خصوص در مراکز علمی و دانشگاهی بیش از گذشته معرفی و عملیاتی شود.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: زمانی گام دوم انقلاب به خوبی شناخته و معرفی می شود که گام اول انقلاب و پیروزی مردم مقابل دنیای استکبار و هیمنه سلطه به خوبی درک شود.

وی تصریح کرد: نسل اول انقلاب باید عظمت و اقتدار گام اول را برای نسل جدید بازگو کنند تا عظمت انقلاب برای جوانان امروز قابل لمس و مورد شناخت واقع شود.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی بیان کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مسیر حرکت انقلاب را مشخص کردند و ادامه این مسیر نیز تا رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی به دستان رهبری حکیم و فرزانه سپرده شده است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان گفت: گام اول انقلاب با قدرت مسیر خود را پیموده و به چله دوم رسیده و اکنون منشور و نقشه راه رهبر معظم انقلاب پیش روی همگان قرار دارد که حفظ انقلاب و رساندن آن به صاحب اصلی‌ آن تکلیفی است که بر عهده دلسوزان نظام و انقلاب است.

وی یادآور شد: بیانیه گام دوم عصاره فضائل رهبری است که برای نسل کنونی و آینده نوشته شده و بی شک عمل به آن، پیشرفت و نجات کشور را به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی در مورد تحقق یکی از ارکان بیانیه گام دوم انقلاب در مجموعه دانشگاهی گفت: علم و پژوهش یکی از ارکان اصلی گام دوم انقلاب است و ساخت مته حفاری در مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان کار بزرگی بود و نشان داد که ما باید بیش از گذشته به تخصص و فهم نیروهای بومی اعتماد کنیم.

وی در پایان از زحمات مجموعه جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان تقدیر کرد و این حوزه را یکی را بخش های تاثیرگذار در جامعه برشمرد.

جهاد علمی و پژوهشی درخوزستان شتاب گیرد

همچنین در ادامه جلسه رییس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب خوزستان با اشاره به رکن علم و پژوهش در بیانیه گام دوم گفت: دانشگاه‌های استان و به خصوص شرکتهای دانش‌بنیان می توانند با عمل به این رکن مهم بیانیه، در خلق علم و فن‌آوری و اختراع و نوآوری تاثیرگذار باشند.

هوشنگ صالح‌راد ضمن تقدیر از مجموعه جهاد دانشگاهی استان برای ساخت مته حفاری، این دستاورد بزرگ را تحقق بیانیه گام دوم در زمینه علم و پژوهش خواند و از مجموعه های علمی و پژوهشی استان خواست تا به جهاد علمی و پژوهشی در استان خوزستان شتاب بیشتری بخشند.

وی افزود: امید می رود دانشگاه‌های استان در کنار رسالت اصلی خود به کارگاهای تولید علم، اختراع و فن‌آوری نیز تبدیل شوند تا تحول محسوسی در استان ایجاد گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان