شناسایی و دستگیری عاملان قتل یک جوان در بندرعباس


شناسایی و دستگیری عاملان قتل یک جوان در بندرعباس

با تلاش همه جانبه و شبانه روزی پلیس، سه نفر از عاملان قتل یک جوان در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

سردارغلامرضا جعفری صبح امروز (۲۹ دی ماه)، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در یکی از محلات بندرعباس، بلافاصله تیم گشت کلانتری ۱۳ شهرستان به محل حادثه اعزام شدند سپس پیگیری تخصصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بدو حضور مأموران و تحقیقات اولیه انجام شده در محل مشخص شد درگیری میان ۳ نفر با افرادی ناشناس صورت گرفته که در این میان مقتول با ضربات چاقو از سوی فردی ناشناس به قتل رسیده و دو نفر دیگر بر اثر جراحات وارده به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شده اند که در تحقیقات بعمل آمده از مصدومین در بیمارستان، آنها ضاربین را نمی شناختند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: با پیگیری و حضور مجدد کارآگاهان شعبه قتل پلیس آگاهی در محدوده درگیری و تحقیقات میدانی بعمل آمده نهایتا یکی از متهمان شناسایی و دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال شد.

این مقام انتظامی استان بیان کرد: با تحقیقات تکمیلی و اعترافات متهم دستگیر شده، ۲ نفر دیگر از عاملان درگیری و قتل که اقدام به شرب خمر و سپس نزاع و درگیری کرده بودند شناسایی و با تلاش مضاعف و شبانه روزی کارآگاهان و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده محل اختفاء ضاربین اصلی پرونده در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و طی عملیاتی منسجم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های فنی بعمل آمده صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل با سلاح سرد از نوع چاقو معترف شدند، خاطر نشان کرد: با اعترافات متهمان به قتل، در اجرای دستور قضائی صحنه قتل بازسازی و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر