نصب بزرگ‌ترین سازه زیست‌محیطی کنترل آلاینده‌های صنعت فولاد استان زنجان در خرم‌دره


نصب بزرگ‌ترین سازه زیست‌محیطی کنترل آلاینده‌های صنعت فولاد استان زنجان در خرم‌دره

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم‌دره از بهره‌برداری بزرگ‌ترین سازه زیست‌محیطی کنترل آلاینده‌های صنعت فولاد استان زنجان در شهرستان خرم‌دره خبر داد.

توکل سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت حفظ محیط‌زیست وتلاش برای کنترل آلاینده‌های هوا، اظهار کرد: در جهت حفظ سلامتی مردم و سایر موجودات کره خاکی، سازمان حفاظت محیط‌زیست ماموریت‌ها و سیاست‌های مختلفی بر عهده دارد که بر حسب این سیاست‌ها حرکت می‌کند.

وی با اشاره به شعار امسال روز ۲۹ دی با عنوان «هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی» اضافه کرد: حفظ محیط‌زیست وظیفه قانونی و تکلیف شرعی همه افراد جامعه است؛ بنابراین مردم و تشکل‌های محیط زیستی نقش اول را در حفظ و صیانت از حقوق عامه مردم در عرصه‌ها و میراث طبیعی به عنوان سرمایه‌های سلامتی دارا هستند.

سلیمانی افزود: سازمان حفاظت محیط‌زیست در تبعیت از سیاست‌های کلی نظام و با رویکرد خوب محیط‌زیستی دولت مصمم است، بیش از پیش بتواند در جهت ارتقای سطح سلامتی و برخورداری مردم از شاخص‌های بالای کیفیت هوا قدم بردارد.

وی از بهره‌برداری بزرگ‌ترین داست کالکتور جت پالس استان در صنعت فولاد خرم‌دره به مناسبت هفته هوای پاک در دهه فجر امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: ۶ پروژه زیست‌محیطی شاخص شامل پروژه تیکنر پیشرفته بازچرخانی آب رضوان خرم، پروژه احداث تصفیه‌خانه هوشمند مهستان فرآور، پروژه احداث تصفیه خانه ترکیبی تندیس مینو، پروژه جایگاه جدید زباله، پروژه تصفیه خانه آبفای و پایلوت کشوری روستای نصیرآباد، پروژه اسکرابر با مکنده میکرونی پودر آلومینیوم خرم صنعت نیز در آینده نزدیک در خرم‌دره به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته