جذب اعتبارات بیشتر جهت رسیدگی به مردم


جذب اعتبارات بیشتر جهت رسیدگی به مردم

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌ و بلوچستان گفت: وجود برخی مسئولان دلسوز و همراهی مردم مایه رشد و توسعه در منطقه شده‌اند.

یه گزارش ایسنا- آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌ و بلوچستان در دیدار مشتاق احمد ریگی فرماندار فنوج گفت: خدمات نظام اسلامی و رشد و توسعه منطقه عامل خوشبختی است اما رفع محرومیت‌های موجود نیازمند کار بیشتر، همت مسئولان، مطالبه‌گری مردم و عنایت ویژه مسئولان در مرکز کشور است.

امام جمعه زاهدان افزود: مردم شایسته خدمت بیشتر هستند و باید با تلاش شبانه‌روزی برای ایجاد رفاه، تحقق عدالت و رضایت مردم فعالیت کنیم.

آیت‌الله محامی بیان داشت: خدمت به خلق مظهر عبادت خداست و رضایت مردم رضایت خداوند متعال را به دنبال دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان خواستار جذب اعتبارات بیشتر جهت رسیدگی به مردم محروم شد و ادامه داد: متاسفانه در برخی مناطق، مسئولان دل به کار نداده و مردم دچار مشکل و از خدمات نظام کمتر بهره‌مند شده اند اما برخی مسئولان دلسوز با همراهی مردم عامل رشد و توسعه در منطقه شده‌اند.

در ابتدای این دیدار مشتاق احمد ریگی فرماندار شهرستان فنوج ضمن ارائه گزارشی از مشکلات موجود در سطح این شهرستان گفت: شهرستان فنوج دارای بیش از ۴۹ هزار نفر جمعیت است و یکی از مشکلات عمده مردم در این منطقه مربوط به حوزه راه می باشد به طوری که از ۷۲۰ کیلومتر راه روستایی بیش از ۵۲۰ کیلومتر راه خاکی و فاقد امکانات و تجهیزات مناسب است.

وی ادامه داد: نبود زیرساخت مناسب باعث شده تا مشکلات زیادی در حوزه ارتباطات و اینترنت ایجاد شود به گونه ای که از ۱۳۸ نقطه جمعیتی در منطقه بیش از ۹۰ نقطه فاقد هر گونه شبکه مخابرات و اینترنت است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...