یادواره شهدای انقلاب در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود


یادواره شهدای انقلاب در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود

به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، یادواره شهدای انقلاب در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با تشریح برنامه های دهه فجر در کانون های مساجد استان زنجان اظهار کرد: ستاد عالی کانون های مساجد استان زنجان مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان است و در این راستا نشست های هماهنگی با دستگاه های ذی ربط اجرا شد.

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی به برخی برنامه های پیش بینی شده در کانون های مساجد استان زنجان به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و گفت: به همین منظور نمایشگاه روزنامه های روزشمار انقلاب برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای انقلاب به صورت مجازی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و اهداء ثواب آن به روح امام راحل و شهدای انقلاب در مراکز مجری طرح تلاوت نور، برگزاری مسابقه پیامکی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و شرکت اعضای کانون های مساجد در مراسم تکبیرگویی شب 22 بهمن بخشی از این برنامه ها است.

این مقام مسئول افزود: به همین منظور مسابقات کتابخوانی در قالب طرح شنبه های کتاب اجرا می شود.

وی ادامه داد: همزمان با دهه فجر امسال برنامه شکوه مادری به منظور تکریم از مادران شهدا در قالب برنامه سه شنبه های تکریم در کانون های مساجد استان زنجان برگزار خواهد شد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان به برپایی نمایشگاه های عکس شهدای انقلاب و دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: در همین راستا محافل نقالی علوی در مساجد زنجان برگزار می شود.

حجت الاسلام یارمحمدی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برنامه های دهه فجر یادآور شد: تا حد امکان برنامه های این دهه در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

پایان پیام/693

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل