ذوالفقارنسب: 5شغل دارم اما از هیچکدامش پولی نمی‌گیرم!


بیژن ذوالفقارنسب به اتفاقات و حواشی پیش آمده در چند روز اخیر واکنش نشان داد. به گزارش تابناک ورزشی، مصاحبه بیژن ذوالفقارنسب را می خوانید: ظاهرا برخی اظهارنظرهای شما در چندروز گذشته حاشیه‌ساز شده...

بیژن ذوالفقارنسب به اتفاقات و حواشی پیش آمده در چند روز اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مصاحبه بیژن ذوالفقارنسب را می خوانید:

ظاهرا برخی اظهارنظرهای شما در چندروز گذشته حاشیه‌ساز شده است!

کدام اظهارنظرها؟!

موضوع حضور قطعی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، در حالی‌ که همان روزی که شما این حرف را زدید، قرعه‌کشی این بازی‌ها انجام شد و خبری از نام پرسپولیس در این بازی‌ها نبود!

من در این مورد توضیح دادم. شب قبلش در مکالمه تلفنی به من گفتند از طرف ایران در AFC حاضر شدند و آنها را مجاب کردند که به تیم‌های ایرانی فرصتی بدهند تا بتوانند در این رقابت‌ها حاضر باشند. خبر خوشحال‌کننده بود و من هم فردای آن روز همین مساله را به رسانه‌ها گفتم. به من گفتند الان قرعه‌کشی انجام می‌شود که گفتم آنچه مستند است را منتشر کنید. بعد شنیدم که محرومیت قطعی است. آن روز پرسیدم شانس حضور چند درصد است که همان دوستان گفتند شما بگو 100درصد. بعدا فهمیدم در این مورد چه جنجالی صورت گرفته است. گویی من باعث حذف تیم‌ملی ایران از جام‌جهانی شده‌ام. ظاهرا برخی منتظر بودند اشتباهی از جانب من رخ دهد تا به‌ خاطرش جنجال و حاشیه درست کنند.

درمورد موضوع چند شغله بودن شما هم این روزها زیاد صحبت می‌ کنند!

بله، در این مورد هم زیاد شنیده‌ام. البته من جواب هیچ‌کس را در این مورد نداده‌ام، اما می‌گویم که پنج شغل دارم و از هیچ‌کدام درآمدی ندارم. اگر کسی فکر می‌کند درآمدی دارم، می‌تواند بیاید و همه آن را از من بگیرد. من مشاور تیم‌ ملی ناشنوایان هستم و هفته‌ای 3 روز کنار آنها هستم. با تیم ملی نابینایان هم با جان‌ و دل کار می‌کنم. مشاور وزیر هم هستم. اگر از این کارها مزایایی داشته‌ام، بیایند آن را از من بگیرند. این کارها کلا اجرایی نبوده و یک کار حمایتی و توصیه‌ای بوده است. من 30 سال در دانشگاه تدریس کرده‌ام و هرگز غیبت نداشته‌ام. کلا در هیچ کاری غیبت نداشته‌ام و به انجام درست کارها متعهد بوده‌ام.

برخی از پرسپولیسی‌ها با کنایه به حضور شما در استقلال اشاره می‌کنند.

من چندسال در باشگاه پرسپولیس بازی کرده‌ام. زمانی به درخواست یکی از دوستانم به استقلال رفتم، اما بعد از آن با سایپا به قهرمانی رسیدم و کارنامه‌ام مشخص است. دیگر همه‌چیز به وجدان و انصاف کسانی برمی‌گردد که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند.

توقع این بوده که اطلاعات‌ تان درمورد مسائل باشگاه پرسپولیس به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره بیشتر باشد. الان خیلی‌ها می‌خواهند بدانند تکلیف قرارداد کارگزار جدید با باشگاه پرسپولیس چه خواهد بود و آیا با رفتن صدری از پرسپولیس این همکاری ادامه پیدا خواهد کرد یا نه!

یک هفته نیست که به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شده‌ام. باید همه مسائل و پرونده‌های موجود را بررسی کنم و از طریق سایر همکاران در جریان امور قرار بگیرم. در مورد قرارداد کارگزار هم باید حتما در جریان کل روند عقد قرارداد و نوع همکاری قرار بگیرم. فرصتی بدهید تا بهتر بتوانم پاسخگوی همه سوالات باشم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه