داستان تسلا مدل 3 که بدون ترمز به مشتری تحویل داده شد! افتضاح ایلان ماسک + فیلم


داستان تسلا مدل 3 که بدون ترمز به مشتری تحویل داده شد! افتضاح ایلان ماسک + فیلم

شرکت خودروسازی آمریکایی تسلا طی دو دهه اخیر در صنعت خودروسازی جهان بسیار حاشیه ساز بوده است. بسیاری عقیده دارند ایلان ماسک، هنری فورد آینده است و با تعصب از پروژه‌های ایلان ماسک از جمله شرکت تسلا حمایت می‌کنند. در سوی دیگر عده‌ای عقیده دارند...

شرکت خودروسازی آمریکایی تسلا طی دو دهه اخیر در صنعت خودروسازی جهان بسیار حاشیه ساز بوده است. بسیاری عقیده دارند ایلان ماسک، هنری فورد آینده است و با تعصب از پروژه‌های ایلان ماسک از جمله شرکت تسلا حمایت می‌کنند. در سوی دیگر عده‌ای عقیده دارند ایلان ماسک یک ریا‌کار است و خودروهای تسلا به حدی که ادعا می‌شود نوآورانه و بی نقص نیستند.

خودروهای معیوب تسلا که طی مدت گذشته به مشتریان تحویل داده شده‌اند، یکی از حواشی پیرامون این شرکت بوده‌اند. این مشکل اخیرا گریبان آوریل گیلمور را گرفت، چرا که خودرو تحویل شده به وی فاقد لنت ترمز چرخ عقب بوده است.

آوریل گیلمور پس از آن‌که متوجه شد خودرو وی فاقد لنت ترمز چرخ عقب است، با مرکز خدمات تسلا تماس حاصل کرد. مطابق گفته‌های وی در ابتدا مراکز خدمات تسلا سعی کردند تا او را از ادامه پیگیری منصرف کنند اما در نهایت مرکز خدمات تسلا بعد از چند روز پیگیری، مجبور شد تا تسلا مدل 3 معیوب را مورد بررسی قرار دهد. جالب آن‌که آوریل گیلمور تسلا مدل 3 پرفورمنس را خریداری کرده بود که مطابق ادعای تسلا به ترمزهای بهتری مجهز است.

کارکنان خدمات تسلا متوجه شدند که چرخ عقب سمت چپ فاقد لنت ترمز است و این اتفاق بدون هیچ‌گونه دستکاری رخ داده است. این خودرو پس از طی 112 مایل به مرکز خدماتی تسلا تحویل داده شد و خودرویی جایگزین در اختیار مالک متضرر قرار گرفت. این خودرو همچنان در مرکز خدمات تسلا قرار دارد و به مالک تحویل داده نشده است.

مالک از مرکز خدمات تسلا درخواست کرده است تا تمامی قطعات ترمز چرخ عقب از جمله دیسک‌ها و پمپ ترمز تعویض شوند. با این حال مرکز خدمات تسلا به بهانه کمبود قطعات یدکی از انجام این کار سر باز زده است. از آن زمان آوریل گیلمور در حال انتشار ویدیوهایی در فضای مجازی است و اعلام می‌کند که هیچ اعتمادی به تسلا ندارد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت